Jesteś tutaj:-, Pozostałe, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Wydarzenia-Polska pisarka Joanna Bator nową ambasadorką Acer

Polska pisarka Joanna Bator nową ambasadorką Acer

Joanna Bator, polska pisarka, publicystka i felietonistka, została ambasadorką Acer. Współpraca dotyczy laptopów z linii ConceptD.

Pochodząca z Wałbrzycha Joanna Bator jest z wykształcenia kulturoznawczynią i filozofką. Doktorat z filozofii obroniła w Polskiej Akademii Nauk. Dla literatury porzuciła pracę naukową. Za reportaż Japoński wachlarz (2004) otrzymała nagrodę im. Beaty Pawlak. Międzynarodowe uznanie przyniosła jej pierwsza powieść Piaskowa góra (2009). „Wałbrzyska trylogia” – Piaskowa Góra (2009), Chmurdalia (2010) oraz Ciemno, prawie noc (2012) – jest tłumaczona na wiele języków. Powieść Ciemno, prawie noc zdobyła w 2013 nagrodę Nike. Autorka od kilku lat mieszka w Podkowie Leśnej, a mentalnie często przebywała na emigracji w Japonii, czego efektem było Purezento (2017). Jesienią 2020 r. ukazała się jej nowa powieść Gorzko, gorzko. Starą pasją autorki jest bieganie, a nowszą japoński taniec butoh.

 

image processing20210726 28917 hox27f

 

Joanna to kobieta, która się nie poddaje i nieustannie stawia przed sobą kolejne wyzwania. Podczas pisania dba o każdy detal powieści i nic nie pozostawia przypadkowi. Jest nieustępliwa, ambitna i ciekawa świata. Taka, jacy są użytkownicy laptopów z linii ConceptD.

 

Joanna Bator, jak większość pisarzy, tworzy zarówno w domu jak i w podróży, a dzięki ConceptD może wyjść poza utarte schematy i korzystać z urządzenia na własnych warunkach. Praca pisarza to kolejny aspekt twórczości, który chcemy przybliżyć za pomocą nowego ambasadora – tłumaczy Jeremi Rybak, Head of Marketing w Acer Polska.

Jak wskazuje Joanna Bator, odpowiedni laptop jest niezwykle ważnym elementem jej pracy, jak i codziennego życia.

Komputer dla mnie to najważniejszy obiekt, wręcz intymny. Są w nim moje teksty, koncepty, moje tajemnice. Musi być przyjemny dla moich oczu i dłoni, mieć duży, łatwy do ustawienia ekran, który idealnie odwzorowuje kolory. Ponadto musi być mobilny, ponieważ poruszam się z nim po domu i zabieram w podróże – tłumaczy Joanna Bator.

Motywem przewodnim kampanii Acer z udziałem pisarki jest dojrzewanie. Jest to nawiązanie do zmian, które zaszły na przestrzeni lat w karierze Joanny. Zaczynała od kartki papieru, potem była maszyna do pisania, komputer stacjonarny, aż w końcu przyszedł czas na ConceptD. Jest to także bezpośrednia analogia do czterech etapów życia kobiety, które wybrzmiewają w powieści Gorzko, gorzko, obrazującej cztery pokolenia kobiet.

 

image processing20210726 28917 9eptf8

 

Współpracę można śledzić na Facebooku Joanny Bator i Acer Polska na Instagramie pisarki, Acer Polska oraz dedykowanym kanale ConceptD.



Autor |2021-07-26T11:25:54+02:0026 lipca 2021 13:30|Kategorie: Newsy, Pozostałe, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Wydarzenia|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.