Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek-vivo – najlepszy przyjaciel influencerów? Wyjątkowa kampania Face Your vivo

vivo – najlepszy przyjaciel influencerów? Wyjątkowa kampania Face Your vivo

Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach internetowych. 

Nowy vivo V21 jest idealny dla twórców internetowych. Ulepszony model aparatu oraz dodatkowe oświetlenie sprawdzą się przy tworzeniu zarówno wysokojakościowych materiałów wideo, jak i codziennych selfie – dlatego w nowej kampanii marka vivo, aby dotrzeć do konsumentów z wiarygodną komunikacją w ich naturalnym środowisku, postawiła przede wszystkim na influencer marketing.

 

943930d10b814d7c07bf8de844114887

 

Do akcji zaangażowani zostali m.in. znani tiktokerzy: Sandra Maliszewska, Kamil Szpejenkowski znany jako Dancingsfinks oraz youtuberka Zuza Borucka. Łącznie obserwowani przez prawie 3 miliony użytkowników. Oprócz działań realizowanych na kanałach twórców, ich wizerunki zostały wykorzystane w spotach reklamowych, materiałach zamieszczonych w punktach sprzedaży (POS) oraz reklamach OOH.

 

– Jeszcze kilka lat temu o influencerach myślano często jedynie jako dodatkowym kanale komunikacji pozwalającym dobudować organiczny zasięg w trudno dostępnych grupach docelowych – mówi Krzysztof Sarna, Client Partner w TalentMedia (Grupa LTTM). – Kampania „Face Your vivo” jest dowodem na to, że innowacyjne marki rozumieją, że dzisiaj twórcy internetowi mogą być zarówno wiarygodnym „nośnikiem” kampanii, ambasadorami marki, współtwórcami rozwiązań i produktów, a nawet atrakcyjną grupą docelową – tłumaczy Sarna.

 

W ramach kampanii powstał również specjalny utwór skomponowany przez Bartosza Dziedzica, kompozytora współpracującego między innymi z takimi wokalistami jak Dawid Podsiadło, autora m.in. ostatniego utworu Męskiego Grania „I ciebie też, bardzo”, bijącego rekordy odtworzeń. Kawałek został tłem spotu digital wyświetlanego w mediach społecznościowych, oraz jako podkład muzyczny, w działaniach zaangażowanych tiktokerów. Wokal do utworu nagrał Jakub Szmajkowski znany z zespołu „4Dreamers”.



Autor |2021-11-12T11:26:17+02:0012 listopada 2021 11:30|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.