Jesteś tutaj:-, Newsy, Reklama, Rynek, Sprzęt-LG rozpoczyna kampanię smartfonów LG V30 i LG G6

LG rozpoczyna kampanię smartfonów LG V30 i LG G6

LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. LG Polska pragnie opowiadać historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i SA Wardęgą.

Dlatego rozpoczyna kampanię flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie Sylwestra Wardęgi, energicznych seniorów związanych z Dancingiem Międzypokoleniowym oraz Roberta Chilmończyka – wesołego kierowcy autobusu komunikacji miejskiej, który podczas swojej pracy zagaduje i rozbawia pasażerów autobusu.

LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne.

LG Mobile OdrzucamyRamy6

LG Mobile OdrzucamyRamy

Kampania podzielona została na dwie części. Część teaserowa rozpoczęła się jeszcze w marcu i ma na celu przybliżenie idei #OdrzucamyRamy, pokazując nieszablonowe postaci w zaskakujących sytuacjach. Koncept kampanii w symboliczny sposób nawiązuje do konceptu smartfonów LG, których ekrany zostały praktycznie pozbawione ram, dzięki czemu można dostrzec, odkryć i doświadczyć więcej wrażeń, niż w standardowym smartfonie.

Do końca kwietnia potrwa druga część kampanii, do której LG Polska zaprosiło Daniela Rusina, tworzącego od kilku lat pod pseudonimem Reżyser Życia filmy na YouTube opowiadające o zwykłych, a zarazem niezwykłych ludziach. Jego hasłem przewodnim jest „Bo życie pisze najlepsze scenariusze”. Przy współpracy z marką LG nakręcił trzy filmy dokumentalne, w których przybliża on sylwetki ludzi odrzucających na co dzień ramy norm społecznych.

Pierwszy z nich przybliża sylwetkę Sylwestra Wardęgi (SA Wardega) – popularnego twórcy wideo i Youtubera. Odkrywa on przed widzami swoją wyboistą drogę do sukcesu. Opowiada o tym, co zmotywowało go do tworzenia filmów w internecie, a także jak jego najbliżsi zareagowali na jego nieszablonowe działania. W dalszej części produkcji widzowie dowiadują się jak każdy z nich może uciec od ram narzucanych często przez środowisko.

Koncept kampanii w symboliczny sposób nawiązuje do konceptu smartfonów LG, których ekrany zostały praktycznie pozbawione ram,dzięki czemu można dostrzec, odkryć i doświadczyć więcej wrażeń, niż w standardowym smartfonie.

źródło: LG



Autor |2018-04-05T12:47:28+02:005 kwietnia 2018 12:43|Kategorie: LG, Newsy, Reklama, Rynek, Sprzęt|Tagi: , , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. Lolo 5 kwietnia 2018 w 19:56 - Odpowiedz

    Gorszego gniotu nigdy nie widziałem. Strzał w kolano z takim marketingiem….

  2. Basia 5 kwietnia 2018 w 22:50 - Odpowiedz

    Nic dziwnego, że w Polsce sprzedaje się najwięcej Samsungów czy Huawei, jak ich reklamy można spotkać na każdym kroku. Inni producenci śpią…

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.