Piętnastu influencerów, znanych z YouTube’a, bierze udział w kampanii promującej ofertę: „Internet z TV za 49,90 zł, niezmiennie” przez cały okres umowy. Przygotowane przez nich filmy obejrzało do tej pory ponad 2 miliony internautów.

9 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, której celem jest promocja usługi „Netia dla Ciebie” oraz jej sztandarowego pakietu: tv + Internet za 49,90 zł #niezmiennie przez cały okres trwania umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.
W działania promocyjne Netia zaangażowała 15 popularnych influencerów: m.in. Theunboxall, Ponki, Kuba Klawiter, Topowa Dycha, Poszukiwacz, Kolega Ignacy, Magda Bereda, Bartek USA, Mamiko, oraz Kapitan Alien, którzy opublikowali już swoje nagrania na YT.
Kolejne materiały pojawią się na kanałach „ AbstrachujeTV”, „ Dla pieniędzy”, „ 5 sposobów na”, „ Sprytne babki” oraz „ Historia bez cenzury”.
Zależy nam na dotarciu do osób, które mają zdecydowanie mniejszą styczność z reklamami emitowanymi w TV czy płatnych serwisach VOD, a wiedzę czerpią przede wszystkim z Internetu. Wybraliśmy influencerów, którzy zajmują się różnorodną tematyką – od technologii po historię – mówi Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C Netii. – Materiały współpracujących z nami twórców obejrzało już ponad 2 miliony osób – dodaje Joanna Pędzińska.
W swojej kampanii Netia wykorzystuje również spoty w TV, na VoD i FB (30 i 8 sek.) oraz szereg działań z zakresu performance marketing. Wszystkie aktywności potrwają do końca kwietnia.
Link do oferty Netii: http://uslugi.netia.pl/niezmienny

źródło: Netia