Jesteś tutaj:-, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7-#MobilnyPortretPolaka cz. 2 – Wakacje z bankową aplikacją mobilną

#MobilnyPortretPolaka cz. 2 – Wakacje z bankową aplikacją mobilną

Druga części wyników badania Banku Millennium #MobilnyPortretPolaka pokazuje, że aż 92% Polaków korzystających ze smartfona zabiera swój telefon zawsze lub prawie zawsze ze sobą. Czy bankowa aplikacja mobilna może być przydatna podczas wakacyjnych wyjazdów? Smartfon to świetne narzędzie do płacenia podczas wakacji za zakupy (aż 41 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej płaci BLIKIEM, a 30 proc. zbliżeniowo), sprawdzania stanu konta/historii transakcji (92 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej) oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków (płaci je mobilnie 58 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej).

Wakacje to czas odpoczynku i podróży, w których często towarzyszy nam smartfon. Z badania Banku Millennium #MobilnyPortretPolaka wynika, że 92% Polaków korzystających ze smartfona zabiera swój telefon zawsze lub prawie zawsze ze sobą. Smartfon to świetne narzędzie do płacenia podczas wakacji za zakupy (aż 41 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej płaci BLIKIEM, a 30 proc. zbliżeniowo), sprawdzania stanu konta/historii transakcji (92 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej) oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków (płaci je mobilnie 58 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej).

 Bankowe aplikacje mobilne są często wyposażone w funkcję lokalizacji, która pozwala znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku. Już 31 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej deklaruje, że szuka w ten sposób bankomatów, tyle samo osób szuka placówek bankowych. Co ciekawe, za pośrednictwem smartfona kupujemy też ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne. Zakup ubezpieczenia tą drogą deklaruje  11 proc. użytkowników smartfonów.

#MobilnyPortretPolaka cz.2 Bank Millennium

#MobilnyPortretPolaka cz.2 Bank Millennium

W wakacje kwestie finansowe chcemy załatwiać szczególnie szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności. Dlatego tak ważny jest dla naszych klientów wygodny, mobilny dostęp do konta i dodatkowe usługi, z których również mogą skorzystać mobilnie takie jak np. możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego w aplikacji mobilnej, nawet na lotnisku, tuż przed wylotem. Posiadacze naszego Konta 360° cenią sobie bezprowizyjne wypłaty z bankomatów za granicą, a właściciele konta w euro posiadanie karty Voyager, rozliczanej w euro. Mogą ją zamówić w serwisie internetowym, korzystać z niej w ramach obecnej promocji bez opłaty przez cały rok i płacić w euro bez kosztów przewalutowania. – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

Metryka badania: badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS na zlecenie Banku Millennium w grudniu 2017 na reprezentatywnej, 1000-osobowej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 18  i więcej lat. Technika badawcza: CATI.

źródło: Bank Millennium



Autor |2018-07-09T12:56:33+02:009 lipca 2018 12:35|Kategorie: Newsy, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.