Jesteś tutaj:-, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, Taryfy komórkowe-Plus i Orange – najwięksi reklamodawcy w październiku 2017

Plus i Orange – najwięksi reklamodawcy w październiku 2017

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w październiku 2017 roku w wybranych branżach, w tym w branży Telekomunikacyjnej. W raporcie można znaleźć informacje o największych reklamodawcach, najczęściej reklamowanych markach oraz kategoriach produktów.

Wydatki reklamowe w podziale na branże

W październiku największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – jej wydatki reklamowe stanowiły 40% wszystkich nakładów na reklamę w branżach zbadanych przez IMM. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, na trzecim – finansowa.


Wydatki reklamowe w podziale na media

Wszystkie branże zainwestowały najwięcej środków w reklamę telewizyjną, w branżach farmaceutycznej i finansowej było to ponad 30% budżetu reklamowego. W branży motoryzacyjnej budżet lokowany był proporcjonalnie we wszystkich mediach.


Najwięksi reklamodawcy: branża telekomunikacyjna

Plus i Orange to najwięksi reklamodawcy z branży telekomunikacyjnej w październiku – z budżetami ponad 20 mln zł każdy. Trzecie miejsce należy do T-mobile.


Typy reklamowanych produktów: telekomunikacja

Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, internetu, a także oferty łączonej (telewizji, internetu i telefonii w jednym pakiecie).



O badaniu

Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 października 2017r.

Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio
i telewizji.

Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

źródło: IMM

Kan



Autor |2017-11-14T10:57:32+02:0014 listopada 2017 10:57|Kategorie: Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, Taryfy komórkowe|Tagi: , , , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. Laser 15 listopada 2017 w 18:10 - Odpowiedz

    Nie dziwi mnie to, bo Plus ma w sumie bardzo dobrą ofertę, tylko są problemy, żeby dotrzeć z informacją o niej do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. A reklama wiadomo że ma służyć właśnie pozyskiwaniu klientów.

  2. 3f3f3 19 grudnia 2017 w 09:22 - Odpowiedz

    Najlepszym pomysłem na pozyskanie dużej ilości odbiorców jest zorganizowanie skutecznej kampanii. Będą tu pomocne usługi takie, jak reklama Lublin. To będzie dobry wybór. https://reklama-lublin.pl/

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.