UKE udostępnił raport przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2017 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD). W 2 kwartale 2017 roku przeniesionych zostało łącznie 460 236 numerów w sieciach komórkowych i 83 012 numerów w sieciach stacjonarnych.
W podziale na Dawcę („Oddał numer”) i Biorcę („Przyjął numer”) sytuacja w 2 kwartale 2017 roku wyglądała następująco:
*(w zestawieniu umieszczono podmioty, które oddały lub przyjęły w omawianym okresie minimum 100 numerów)
W podziale na Dawcę („Oddał numer”) i Biorcę („Przyjął numer”) sytuacja w 2 kwartale 2017 roku wyglądała następująco:
MNP w PLICBD – w I kw.2017 r. przeniesionych zostało 555 150 numerów
źródło: UKE
Kan
Plus najwięcej strat. Play jedyny na plusie, ale już też nie palą się do fioletowego
Plej coraz bardziej rosnący wskaźnik odejść. Tak trzymać.
W Play w porównaniu do pierwszego kwartału zmalał jedynie wskaźnik przyjęć. Nie uprawiaj tutaj zakłamanego czarnowidztwa.
LycaMobile PL przyjął 220 a oddał 1208…ale już widać że sieci nastawiają się na ukrainców i dobrze, jakoś byznes trzeba utrzymać.
Tak się kończy jak zamiast na nadajniki wydaje się na celebrytów.
ale musiałbyś to jakoś rozwinąć, albo uzasadnić, wobec faktu że do Playa przeszło 19 tyś ludzi. Skoro klienci napływają, to polityka firmy nie jest zła. Inna sprawa dlaczego napływają, skoro oferta niczym się nie wyróżnia? Może to tylko tyle, że za parę groszy na miesiąc, można mieć za darmo w sieci? Natomias dziwi stosunkowo mały przyrost klientów w aero2, gdzie można gadać bez ograniczeń za 10zł. czyżby oferty no limit były niepotrzebne?
Zaskakująco mało jest wogole przenoszenia numerów, bardziej to moim zdaniem chwilowe ruchy przy okazji zmian w ofertach prepaidowych. Ponadto straty operatorów są śmieszne. Nawet te kilkadziesiąt tysięcy, w przypadku Plusa, czy Orange, przy milionach ich klientów nie wpłynie na ich budżety w jakikolwiek sposób. Nawet trudno to ująć w reklamie, chyba nawet Play to zrozumiał i już nie stawia na ten sygnał.
to są statystyki dla sieci stacjonarnej.
Wyjątkowo dobrze radzą sobie w tym zestawieniu operatorzy wirtualni
Czasy wielkich migracji już minęły. Klienci nauczyli się wymuszać na operatorach działań dla podobnych ofert. Jak tylko któryś z nich coś ciekawego zaoferuje to drugi już myśli jak swoją ofertę dopasować. Widać to było przy okazji roamingu. A te kilkadziesiąt tysięcy to drobne.
Widać w porównaniu do ostatniego raportu że z Play ucieka coraz więcej osób.
[quote]ale musiałbyś to jakoś rozwinąć, albo uzasadnić, wobec faktu że do Playa przeszło 19 tyś ludzi. Skoro klienci napływają, to polityka firmy nie jest zła. Inna sprawa dlaczego napływają, skoro oferta niczym się nie wyróżnia? Może to tylko tyle, że za parę groszy na miesiąc, można mieć za darmo w sieci? Natomias dziwi stosunkowo mały przyrost klientów w aero2, gdzie można gadać bez ograniczeń za 10zł. czyżby oferty no limit były niepotrzebne? [/quote]
[quote]ale musiałbyś to jakoś rozwinąć, albo uzasadnić, wobec faktu że do Playa przeszło 19 tyś ludzi. Skoro klienci napływają, to polityka firmy nie jest zła. Inna sprawa dlaczego napływają, skoro oferta niczym się nie wyróżnia? Może to tylko tyle, że za parę groszy na miesiąc, można mieć za darmo w sieci? Natomias dziwi stosunkowo mały przyrost klientów w aero2, gdzie można gadać bez ograniczeń za 10zł. czyżby oferty no limit były niepotrzebne? [/quote]
A zobacz ile przeszło wcześniej? Play traci klientów i nie ma co czarować rzeczywistości.
I tak Play dostał po nosie