„Marketing mobilny 2015” to już trzeci zbiór „mobilnych” case studies wydanych przez IAB Polska na przestrzeni ostatnich lat. Zbiór składa się wyłącznie z przykładów działań mobilnych prowadzonych na polskim rynku.
„Kampanie opisywane w każdym kolejnym zbiorze są coraz lepsze. Nie musimy już wspomagać się przykładami z rynków zagranicznych. I co ważniejsze – w pełni możemy z nimi konkurować! Ten zbiór pokazuje również, jak chętnie marketerzy korzystają z formatów rich mediowych. I jak bardzo liczy się dla nich interakcja i zaangażowanie użytkownika. – wyjaśniają Agnieszka Ferenc z Wirtualnej Polski i Natalia Malec z Coigdzie.pl, członkinie grupy roboczej mobile odpowiedzialne za projekt.
Publikacja „Marketing mobilny 2015” to 24 przykłady kampanii prowadzonych na urządzeniach mobilnych, które przyczyniły się do rozwoju reklamowego rynku mobile w Polsce.
Przykładowe kampanie mobilne w Polsce od IAB Polska:
Autorzy zachęcają do pobierania publikacji „Marketing mobilny 2015″ i poszukiwania w niej wskazówek i inspiracji dotyczących trendów na rynku mobilnej reklamy.
źródło: IAB Polska
Kan
Marketing mobilny choć ma trochę złą sławę, jest dobrym narzędziem do komunikacji z klientem. Moim zdaniem warto zainteresować się tematem.
Rzeczywiście coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na tego typu działania i słusznie, bo jest to najszybszy sposób na to, aby skontaktować się z klientem. Sam wykorzystuję powiadomienia sms i jestem zadowolony. Obecnie na rynku można znaleźć kilka platform umożliwiających zautomatyzowaną wysyłkę takich wiadomości, warto sobie je przetestować.
Dobry kontakt z klientem to podstawa, w dużej mierze od tego zależy czy zdecyduje się on ponownie skorzystać z naszych usług. Z tego, co się orientuje firma Serwersms prowadzi podobne badania, na ich stronie znajdziecie raporty z ostatnich czterech lat na temat komunikacji sms. Marketing mobilny to nowoczesna i bardzo skuteczna forma promocji, która należy wziąć pod uwagę, jeżeli chcemy utrzymać dobrą pozycję na rynku.
Te badania wyglądają podejrzanie podobnie.
Nie wiem czy można nazwać to inspiracją, czy jednak kopiowaniem pomysłu. W każdym razie firma Serwersms prowadzi takie badania od 2012 roku…
W sumie dobrze, że można zapoznać się z tego typu badaniami na temat wykorzystania smsów w strategii marketingowej.
Trzeba inwestować w takie działania, to nie ulega wątpliwości, w dzisiejszych czasach szybkość przekazu informacji jest kluczowy. Powiadomienia sms to dobre wsparcie strategii marketingowej.
[quote]
[quote]muke ma wiecej sit, chyba jest ogolnie wieksza, ma wieksza gwarancje, reszta chyba podobna[/quote]ale wnętrze podobne, ślimak ,sito ten sam materiał
[/quote]
o to mi wlasnie chodzilo, ze w srodku to samo, a ksztalt to mozna uformowac dowolny
Powiadomienia sms to na pewno lepsza opcja, niż mailing.