„Marketing mobilny 2015” to już trzeci zbiór „mobilnych” case studies wydanych przez IAB Polska na przestrzeni ostatnich lat. Zbiór składa się wyłącznie z przykładów działań mobilnych prowadzonych na polskim rynku.


Kampanie opisywane w każdym kolejnym zbiorze są coraz lepsze. Nie musimy już wspomagać się przykładami z rynków zagranicznych. I co ważniejsze – w pełni możemy z nimi konkurować! Ten zbiór pokazuje również, jak chętnie marketerzy korzystają z formatów rich mediowych. I jak bardzo liczy się dla nich interakcja i zaangażowanie użytkownika. – wyjaśniają Agnieszka Ferenc z Wirtualnej Polski i Natalia Malec z Coigdzie.pl, członkinie grupy roboczej mobile odpowiedzialne za projekt.

Publikacja „Marketing mobilny 2015” to 24 przykłady kampanii prowadzonych na urządzeniach mobilnych, które przyczyniły się do rozwoju reklamowego rynku mobile w Polsce.

Przykładowe kampanie mobilne w Polsce od IAB Polska:







Autorzy zachęcają do pobierania publikacji „Marketing mobilny 2015″ i poszukiwania w niej wskazówek i inspiracji dotyczących trendów na rynku mobilnej reklamy.

źródło: IAB Polska

Kan