Największe profile: Orange Polska, Play oraz T−Mobile Polska. Najwięcej aktywności uzyskały T−Mobile Polska , Orange Polska oraz Play. Największą liczbę aktywności na jednego tweeta uzyskały profile Orange Polska, T−Mobile Polska i Marcin Gruszka.





Celem opracowania jest podsumowanie działań polskich marek i osób w serwisie Twitter. raport zawiera dane na temat popularności poszczególnych wpisów i profili oraz aktywności użytkowników. W raporcie uwzględnione są rankingi profili wyróżniających się pod względem wybranych wskaźników.

Analizą objęte zostały wpisy oraz profile w serwisie Twitter prowadzące komunikację głównie w języku polskim.
Ranking opiera się na analizie 648 polskich profili Dane dotyczące wszystkich aktywności na analizowanych
profilach pobierane są za pomocą interfejsu programowania aplikacji (API) Twitter i podlegają jego
ograniczeniom. Analizy i porównania prowadzone są łącznie oraz w podgrupach branżowych i tematycznych
wyodrębnionych przez Sotrender Research Team.

Okres badania
Zestawienie „Twitter Trends Polska 01.2015” obejmuje dane za okres od 01.01.2015 do 31.01.2015.

źródło: Sotrender

Kan