Luty dla telekomów to miesiąc niełatwy: wiele osób wyjeżdża na ferie, a na zimowych wyjazdach, o problemy z zasięgiem nietrudno 🙂 Przekłada się to również na nieco zmniejszoną aktywność fanów w tym miesiącu.

Tematami, które zdominowały komunikację, były z pewnością walentynki i olimpiada w Soczi. Jednak
nie są to tematy typowe tylko dla tej branży − złotymi medalami żyła cała Polska.

W kategorii Telekomunikacja czołówka jest silna i niewiele się w niej zmienia. Szczególnym
przykładem jest ranking zaangażowania, gdzie aż pięć pierwszych miejsc pozostało bez zmian w
stosunku do stycznia.

Liderem zaangażowania i interactivity pozostaje Plus, na jego fanpage’u zamieszczony został
również najpopularniejszy w lutym post. Co trzeba zauważyć − jest to post de facto ofertowy,
zawierający link do oferty. Osiągnięcie więc rekordowych interakcji przy poście tego typu to duże
osiągnięcie.

Zazwyczaj, najpopularniejsze posty to treści lifestyle’owe czy rozrywkowe, jak − drugi w rankingu
najpopularniejszych − post Serca i Rozumu.

Należy również odnotować tendencję wzrostową T−Mobile w zaangażowaniu i interactivity − bo do tej
pory ten fanpage odstawał pod tymi względami od Plusa, Play i Orange. Teraz, jak widać, zmierza w
dobrym kierunku.

Pod względem liczby zaangażowanych, największe spadki zaliczył Cyfrowy Polsat i mobile Vikings
Polska, przy czym ten ostatni cały czas pozostaje bardzo obiecującym „nowym przybyszem” w całej
tej kategorii.

Magdalena Górnicka
Account Manager faceADDICTED

Fanpage Trends luty 2014 Telekomunikacja: Tutaj

źródło: Sotrender

Kan