W II kwartale 2013 r. Spółka zanotowała spadek przychodów w porównaniu z I kwartałem 2013 r.

Skonsolidowane przychody grupy spadły o 4%. Przychody II kwartału 2013 były jednocześnie o 6,6%
wyższe niż w tym samym okresie roku 2012.

Spółka w II kwartale baza klientów detalicznych skurczyła się do około 41000 osób. Powodem spadku jest niedostateczna liczba uruchomień nowych klientów przy stałej migracji międzyoperatorskiej klientów obecnych oraz konieczność ograniczenia w zarodku problemu złych płatności klientów GSM uruchomionych w końcówce roku 2012 i na początku 2013. Spółka cały czas boryka się z konsekwencjami braku odpowiednich sprzedawców i kieruje swoje wysiłki na zbudowanie bazy sprzedażowej.

Po wdrożeniu modelu MVNO na sieci Polkomtel Spółka rozwija sieć sprzedaży również w segmencie detalicznych usług przedpłaconych. W tym celu powołano markę White Mobile, skierowaną do młodszych użytkowników. Spółka dostrzega potencjał rynku młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek telefonii stając się długoterminowym użytkownikiem usług mobilnych. W tym zakresie Spółka prowadzi prace nad siecią sprzedawców bezpośrednich rekrutujących się spośród młodzieży.

White Mobile rusza: cena połączenia do dowolnej sieci 14 gr/min

W III kwartale Telestrada S.A. wprowadzi na rynek dwa nowe pakiety usługowe:
Jeden przeznaczony dla pensjonatów – system plug-and-play routera Wi-Fi wyposażonego w mobilny dostęp do Internetu – celem umożliwienia pensjonatom udostępniania usług internetowych klientom.

Raport kwartalny jednostkowy Telestrada S.A. za II kwartał 2013 r.: Tutaj

źródło: Telestrada

Kan