Firma Acer – zajmujaca się sprzedażą komputerów PC oraz Mobile na rynku polskim – oferuje klientom kompleksową i szybką obsługę serwisową. 93% wszystkich napraw, które trafiają do centrum serwisowego Acer jest realizowane w ciągu zaledwie pięciu dni roboczych, a 63% w czasie poniżej 48 godzin! Pozytywne wyniki monitoringu określającego czas pobytu każdego urządzenia w serwisie od momentu przyjęcia do magazynu aż do odesłania go do klienta, wykazują rzetelność i solidność jego funkcjonowania.
Dzięki stałej kontroli związanej z planowaniem zakupów, a także nadzorowaniu poziomu awaryjności poszczególnych komponentów, firma Acer jest w stanie na bieżąco usprawniać procedury zarządzania obsługą klienta. Według danych za II kwartał 2012 roku serwis Acer w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem transportu) obsługuje aż 93% zgłoszeń. Średni czas naprawy wynosi 2,5 dnia. Konsultanci udzielają kompetentnych odpowiedzi na pytania o produktach firmy a 86% połączeń realizowanych jest w czasie poniżej 60 sekund.
„Dziś opinia konsumentów na temat marki i przywiązanie ich do niej zależy w dużej mierze od jakości obsługi serwisowej. Nasza działalność odpowiada na stale wzrastające wymagania klientów. Obsługa gwarancyjna Acer jest jedną z najlepszych oferowanych na polskim rynku. Co ważne, nie outsoursujemy tego typu usług. W odróżnieniu od innych firm dostarczających sprzęt IT na rynku polskim mamy własne centrum magazynowo-serwisowe” – powiedział Juliusz Niemotko, General Manager w Acer Polska.
Sprawne funkcjonowanie serwisu jest możliwe dzięki wsparciu centrum dystrybucji części zamiennych ulokowanemu we Wrocławiu, firmie Asplex. Centrum dystrybucji dostarcza części zamienne do serwisów Acer na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Na powierzchni 20 000 m2 zgromadzono części zamienne do wszystkich produktów sprzedawanych w ciągu ostatnich 5 lat. W firmie jest zatrudnionych ponad 200 osób.
Oprócz standardowej gwarancji obejmującej wszystkie produkty, firma Acer oferuje program rozszerzonej gwarancji Acer Advantage. W ramach programu są dostępne różnorodne wersje rozszerzenia gwarancji:
- wydłużenie okresu gwarancyjnego(nawet do 5 lat od daty zakupu),
- rozszerzenie zakresu terytorialnego (gwarancja międzynarodowa ITW przeznaczona dla osób chcących zapewnić ochronę sprzętu podczas częstych podróży zagranicznych),
- rozszerzenie zakresu / dodatkowe usługi (w przypadku notebooków, netbooków i tabletów użytkownik może wybrać ubezpieczenie od przypadkowych uszkodzeń, do notebooków Acer oferowana jest także opcjonalna usługa odzyskiwania danych z dysków twardych),
- sposób świadczenia usług gwarancyjnych (dostępne są różne opcje wykonywania napraw gwarancyjnych: „carry in” – klient dostarcza sprzęt do serwisu, „pickup and return” – odbiór sprzętu od klienta oraz dostawa po naprawie, „on site” – naprawa u klienta).
Klienci Acer mają również dostęp do internetowego serwisu pomocy technicznej. Serwis ten, jako część programu pomocy technicznej, zawiera obszerną bazę danych, którą można przeglądać w celu znalezienia wszystkich informacji technicznych dotyczących danego komputera Acer. W jednym miejscu zebrano sterowniki sprzętowe, aktualizacje programów narzędziowych Acer a także dokumentację techniczną, dzięki której można w pełni wykorzystać możliwości komputerów Acer.
źródło: Acer
Kan
To i tak szybko jak na taniość tego producenta. U innych, droższych, bardziej markowych i poważanych trwa to znacznie dłużej.
Jedyny problem to wysoka awaryjność produktów Acer. A serwis laptopów jest w Czechach
tak często sie psują, że już mają wprawę 😀
m i elok piszą bzdury bo pewnie ich kontakt z marką acer jest żaden. Zajmowałem się sprzedażą sprzętu komputerowego przez 2 lata i acer z całą pewnością nie należy do awaryjnego sprzętu. Znacznie więcej awarii notowaliśmy w sprzęcie Toshiba i Asus. Obie firmy korzystają z zewnętrznych serwisów i często zdarzały się sytuacje: wydłużenia okresu naprawy oraz zwrot sprzętu nienaprawionego. Sam korzystam z dwóch laptopów firmy acer. Jeden z nich uległ awarii po około roku użytkowania – serwis błyskawiczny – naprawa i zwrot komputera w tym samym tygodniu (kurier zabiera i przywozi sprzęt) (elok – Czechy nie leżą na końcu Świata). Jeden z komputerów jest użytkowany regularnie przez 5 a drugi przez 6 lat! Następnym razem pewnie znowu wybiorę sprzęt firmy acer. Własny serwis to doskonałe rozwiązanie!
Bartku pracowałem w Media Markt na komputerach, miałem dobry kontakt z media serwis, więc mój kontakt z marko acer nie był żaden. Na kilkadziesiąt sztuk kilkanaście wracało już po pierwszym kwartale na serwis.
ja odeslalem sprzet 2.09 a dzis jest 04.10 i nawet nie maja plyty glownej na wymiane. dodam ze sprzet mialem 2 tyg praktycznie nie uzywany poniewaz kupilem go na wyjazd za granice uzywalem jakies 3 godziny i na koniec sprawdzilem navi po tym juz padl i nie wstal tablet acer iconia tab sprzet za 2.500 popsul sie bez przyczyny i serwis ma go dluzej niz ja go widziaLEM NA oczy.ktos mi wyjasni ile acer moze tak ciąć w chu** bo to jak dla mnie przegiecie pałey tym bardziej ze albo nie odpisuja na meile albo graja na zwloke np pisali mi ze w zeszla srode naprawia potem ze na poczatku tygodia i cisza dodam ze miala byc naprawa priorytetowa podobno maja magazyn i mase czesci 🙂 wlasnie widze kpina nic wiecej
Acer Iconia,oddany do naprawy gwarancyjnej 3 lutego i do dziś żadnej informacji.Tablet padł całkowicie po miesiącu.Nie można go włączyć.Wspomnę że już po dwóch tygodniach nie działał automatyczny obrót ekranu.Nigdy nawet się nie zbliże do acera
Acer to banda złodziei ! Wymieniają części na używane. Dysk który wsadzili mi do laptopa ma przechodzone 2300 godzin! Serwis raz odesłał laptopa jako naprawionego, a wrócił z tą samą usterką ponieważ niekompetentny pracownik idiota nie przetestował tego gówna! Nie polecam acera!
żarty jakieś, 2,5 miesiąca nasz laptop był w naprawie, tragedia, nigdy więcej.
Baterie to on „trzyma” 3 dni ale chyba jak jest wyłączony. Przy zwykłym użytkowaniu dotrwa może ze 30 godzin max. Słuchając muzyki po 5 godzinach jest po baterii. Ponadto nie radzę instalować FACEBOOKA strasznie zamula telefon i zwiesza. Nawigacja łapie jak łysego za włosy. Przy dobrych wiatrach zdążycie przejechać ze dwa kilometry zanim się połączy z satelitami (o ile bateria wytrzyma). Można coś pokombinować z asystom danych EPO ale pokombinować dosłownie bo to dostępne w telefonie nie działa. UWAGA dotyk jest dosłownie do dotykania i to lekkiego. W kieszeni spodni lub po upadku może zrobić się małe pękniecie i dotyk do wymiany. Koszt w serwisie 150/170 zł koszt samej części to ok 60 zł – dosyć łatwo wymienić samemu. Ogólnie jest to sprzęt do d.u.p.y ale jak za tą cenę mimo wszystko godny polecenia.
leci 3 tydzień a właśnie otrzymałem info że będzie jeszcze 5 dni roboczych