Jesteś tutaj:-, Prawo, Rynek-UKE o rozwiązywaniu sporów konsumenckich (ADR) w 2017 r.

UKE o rozwiązywaniu sporów konsumenckich (ADR) w 2017 r.

Nieuczciwe praktyki przedstawicieli handlowych, SMS-y Premium Rate, zmiana warunków umowy niezgodnie z ustaleniami z rozmowy telefonicznej czy nieuznanie roszczeń w związku z uszkodzeniem  przesyłki – to tylko niektóre problemy, z jakimi konsumenci zwracali się w 2017 roku do Prezesa UKE.

Nieuczciwe praktyki przedstawicieli handlowych, SMS-y Premium Rate, zmiana warunków umowy niezgodnie z ustaleniami z rozmowy telefonicznej czy nieuznanie roszczeń w związku z uszkodzeniem  przesyłki – to tylko niektóre problemy, z jakimi konsumenci zwracali się w 2017 roku do Prezesa UKE.

Prezes UKE prowadzi postępowania w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych (ADR). Mają one na celu polubowne rozwiązanie sporów między konsumentem a dostawcą usług i opierają się na dobrej woli i chęci porozumienia stron.

Zapraszamy do zapoznania się ze sprawozdaniem za 2017 rok.

adr 2017

adr 2017

Sprawozdanie z działalności Prezesa UKE w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (ADR) w 2017 r.



Autor |2018-04-27T16:07:05+01:0027 kwietnia 2018 16:05|Kategorie: Newsy, Prawo, Rynek|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.