UKE opublikował Raport z badania konsumenckiego 2011 – klienci indywidualni i instytucjonalni.

Raport z badania konsumenckiego „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 roku. Klienci indywidualni i instytucjonalni”, przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, składa się z czterech części:

  • Dwie części dotyczące klientów indywidualnych przygotowane przez PBS DGA
  • Dwie części dotyczące klientów instytucjonalnych przygotowane przez CBM INDICATOR

Szczegółowe cele badawcze zostały określone w ramach następujących zagadnień:

1. Ogólna ocena rynku telekomunikacyjnego:

  • ocena rynku,
  • zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych (pozytywne i negatywne, w ciągu ostatnich 5 lat),
  • czynniki wpływające na rynku rozwój rynku telekomunikacyjnego,
  • znajomość i ocena działalności Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

2. Telefonia stacjonarna.
3. Telefonia ruchoma.
4. Dostęp do Internetu.
5. Podstawowe informacje o użytkownikach indywidualnych.

Poniżej publikujemy pełne wyniki badania „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 r.”

  • Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 roku Klienci indywidualni: Tutaj
  • Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 roku Klienci instytucjonalni: Tutaj
  • Opinia na temat rynku telekomunikacyjnego i ocena UKE w 2011 roku Klienci instytucjonalni: Tutaj
  • Opinia na temat rynku telekomunikacyjnego i oceny UKE – Klienci Indywidualni: Tutaj

źródło: UKE

Kan