Jesteś tutaj:-, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia-Nowa umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką – Kontynuacja współpracy zakłada kolejne udogodnienia dla Klientów

Nowa umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką – Kontynuacja współpracy zakłada kolejne udogodnienia dla Klientów

Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack kontynuują współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Nowa umowa, podpisana już przez strony, zakłada zarówno utrzymanie dotychczasowych usług, jak i dalszy rozwój udogodnień dla Klientów. Już niebawem w sklepach Żabka możliwe będzie m.in. dokonanie zwrotu zakupionych towarów.

Decyzja o kontynuowaniu kooperacji wynika z rosnącego zainteresowania usługą odbioru i nadania przesyłek Poczty Polskiej w sklepach Żabka, których w całym kraju jest już ponad 8400. Wiele placówek tej ogólnopolskiej sieci czynna jest od wczesnego rana do godzin późnowieczornych, a także w niedzielę. Klienci coraz częściej wybierają opcję odbioru w Żabce ze względu na bezpieczeństwo przesyłek, które gwarantuje Poczta Polska, jak i na wygodę oraz bliskość sklepów. Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią, paczkę można odebrać podczas codziennych zakupów. Ponadto Klienci mają aż 7 dni na pobranie przesyłki, licząc od dnia otrzymania powiadomienia o takiej możliwości. Opcja odbioru w sklepie przyczynia się także do ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów.

 

– Poczta Polska w swojej strategii postawiła na rozwój usług kurierskich. W tym celu już w ubiegłym roku dokonaliśmy gruntownej zmiany oferty produktowej Pocztex, której jednym z wyróżników na rynku jest multikanałowość. Klienci zyskują możliwość szerokiego wyboru sposobu dostawy: PUNKT, AUTOMAT i KURIER. Kluczowe znaczenie dla metody Pocztex PUNKT ma sieć sklepów Żabka – mówi Tomasz Zdzikot, Prezes Poczty Polskiej.

 

Nowa umowa pomiędzy partnerami zakłada nie tylko kontynuowanie, ale także i dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Już dziś oprócz opcji odbioru paczek w sklepach Żabka istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis paczki.zabka.pl

Klienci coraz chętniej korzystają z opcji dostawy pod wskazany adres, jak również odbioru w wybranym sklepie Żabka. Przesyłki można szybko i wygodnie opłacić online. Jednym z udogodnień, jakie zamierza wprowadzić Poczta Polska, dzięki nowej umowie z Żabką, będzie także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.

 

– Nasi Klienci cenią sobie komfort i wygodę, dlatego od kilku lat stale rozwijamy sieć punktów odbioru przesyłek Pocztex PUNKT. Do końca bieżącego roku sieć wzrośnie do ponad 20 tysięcy punktów odbioru. Sklepy Żabka będą miejscem, w którym Klienci nie tylko odbiorą przesyłki przy okazji codziennych zakupów, ale także będą mogli wygodnie wysłać paczkę czy dokonać zwrotu zakupionych towarów. Te opcje rozwijamy obecnie z naszym partnerem Żabka Polska – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

 

Rozwój usług paczkowych i zwiększenie udziałów w rosnącym rynku eCommerce, to jedne z priorytetów Poczty Polskiej. Dzięki kontynuacji i poszerzaniu współpracy pomiędzy Spółką i siecią Żabka, możliwe będzie sukcesywne wprowadzanie nowoczesnych technologii i rozwiązań mobilnych, których integrację zapewni Pointpack S.A. W 2022 roku spółka przekroczyła liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce.

 

– Razem z naszymi partnerami, Pocztą Polską i Żabką, wypracowaliśmy silne podstawy, aby rozwijać usługę kurierską i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Kontynuacja współpracy to znak, że rośnie potrzeba wdrażania sklepów multifunkcyjnych, które zyskują w oczach konsumentów i budują przewagę na rynku. Wspólne działania są mocną podstawą dla konsekwentnego podejmowania kolejnych wyzwań w tym obszarze – mówi Marek Piosik, Prezes Pointpack S.A.

 

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej sieci sklepów typu modern convenience w kraju, a przez 23 lata obecności na rynku ugruntowała pozycję lidera tego segmentu. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 8400 sklepach mogą zrobić szybkie zakupy oraz skorzystać z bogatego pakietu usług dodatkowych, w tym m.in. odbioru czy nadania przesyłek. Sieć sklepów Żabka odwiedza codziennie blisko 3 miliony klientów, a około 15,5 miliona konsumentów mieszka nie dalej niż 500 metrów od najbliższej Żabki.

 

– Sklepy Żabka są miejscem, w którym klienci wygodnie i w dogodnym dla siebie czasie mogą jednocześnie załatwić kilka spraw – nie tylko zrobić zakupy, czy napić się kawy, ale również odebrać czy nadać przesyłkę. Żabka stale poszukuje nowych możliwości, aby jak najlepiej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Z pewnością będą oni zadowoleni z nowej usługi, którą oferujemy we współpracy z naszym Partnerem – Pocztą Polską – możliwości zwrotu przesyłek w sklepach naszej sieci. Będzie to dla nich kolejne udogodnienie, a co się z tym wiąże – oszczędność czasu – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług z Żabka Polska.

 

Dogodne lokalizacje oraz elastyczne godziny otwarcia sklepów Żabka czynią tę sieć najczęściej wybieranym miejscem odbioru przesyłek w kanale dostaw Pocztex PUNKT. Z perspektywy Klientów, to właśnie te czynniki odgrywają główną rolę przy wyborze miejsca odbioru przesyłek. Dodatkowym udogodnieniem jest także możliwość odbioru przesyłki na podstawie kodu PIN lub na podstawie kodu kreskowego skanowanego z poziomu aplikacji Żappka.



Autor |2022-07-05T09:59:09+02:005 lipca 2022 10:00|Kategorie: Newsy, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.