W kwietniu Netflix ogłosił zamiar wprowadzenia nowego, tańszego abonamentu z reklamami dla konsumentów, będącego uzupełnieniem obecnych abonamentów bez reklam: Podstawowego, Standardowego i Premium. Dziś serwis ogłasza, że wybrano firmę Microsoft jako naszego globalnego partnera w zakresie technologii reklamowych oraz sprzedaży.

W trakcie współpracy nad nowym abonamentem z reklamami firma Microsoft udowodniła swoje możliwości w kwestii spełnienia potrzeb reklamowych. Co ważniejsze, firma Microsoft zapewnia również elastyczność w kwestii wprowadzania innowacji z biegiem czasu, zarówno w dziedzinie technologii, jak i sprzedaży, a także dostarcza skuteczną ochronę prywatności naszych użytkowników.

 

Prace są na bardzo wczesnym etapie i pozostało jeszcze wiele do zrobienia. Jednak długoterminowy cel jest jasny i wyraźny — chcemy zapewnić bogatszą ofertę dla klientów oraz lepsze środowisko dla reklamodawców, oferujące szersze możliwościach niż w przypadku tradycyjnej telewizji. Dlatego cieszymy się, mogąc stworzyć tę usługę wspólnie z firmą Microsoft.