Samsung Electronics Polska został uhonorowany tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2022” w XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. O przyznaniu nagrody zadecydowało głosowanie klientów, którzy wysoko ocenili prokonsumenckie podejście marki. Co ciekawe, Samsung przewyższa wynik krajowy o 7,3 p. proc., a wynik branży AGD, RTV i elektroniki aż o 14,8 p. proc.

Polski Program Jakości Obsługi ma na celu wyłonić firmy najbardziej przyjazne klientom i konsumentom, a poziom satysfakcji monitorowany jest przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Na bieżąco oceniane jest ponad 40.000 firm z niemal 250 branż, a prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2022, czyli rekomendację na rok 2022 otrzymały firmy, z najwyższymi notami, które pozytywnie wyróżniają się na tle branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.

Jednym z liderów branży AGD, RTV i elektroniki została marka Samsung, która w roku 2021 Samsung otrzymała bardzo wysokie oceny swoich klientów uzyskując wskaźnik jakości obsługi aż 85,3%, poprawiając o 0,1 p. proc. wynik z roku poprzedniego.

 

–Cieszy nas uzyskany wynik, a także tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Dziękujemy za każdą opinię pochodzącą od naszych klientów – zarówno tych nowych, jak i będących z nami od lat. Wierzymy, że na rezultat zapracowaliśmy na wielu płaszczyznach, od najwyżej jakości produktów po całe doświadczenie związane z ich zakupem, serwisowaniem czy obsługą okołogwarancyjną – mówi Jarosław Orski – szef Customer Care w Samsung Electronics Polska

 

Ocena Samsung wzrosła, pomimo spadku wskaźnika ogólnopolskiego dla branży. Wskaźnik jakości obsługi w punktach sprzedaży i serwisu sprzętu AGD, RTV i elektroniki osiągnął w 2021 roku poziom wynoszący 70,5%. Oznacza to, że marka Samsung przewyższa wynik krajowy o 7,3 p. proc., a wynik branży aż o 14,8 p. proc.