Na początku grudnia Sabre i American Express Global Business Travel ogłosiły długoterminowe partnerstwo strategiczne, koncentrujące się na rozwoju technologii. Współpraca zapewni nowy rozdział w zakresie dystrybucji podróży służbowych.

Zgodnie z warunkami, Global Business Travel (GBT) zwiększy swoje zaangażowanie w Sabre i dokona wielomilionowej, długoterminowej inwestycji we wspólny rozwój technologii w ciągu najbliższych dziesięciu lat. Partnerstwo pomiędzy dwoma liderami branży stawia obie firmy w dogodnej pozycji do dostarczania najlepszych w swojej klasie produktów i usług w całym obszarze podróży służbowych, a także zapewnienia wzrostu zarówno dla obu przedsiębiorstw, jak i całego ekosystemu podróży. Nowy rozszerzony zakres współpracy zawarty w umowie ma zacząć obowiązywać od stycznia 2022 roku.

 

Pandemia niewątpliwie stanowi wyzwanie dla branży turystycznej. Jesteśmy jednak przekonani, że z czasem nastąpi zdecydowana poprawa sytuacji, szczególnie w przypadku podróży służbowych. Oczekiwania podróżujących służbowo i korporacji zmieniły się zasadniczo. Popyt na nowe, zróżnicowane produkty, które są zaprojektowane z myślą o konkretnych potrzebach podróżnych będzie prawdopodobnie bardziej wyraźny. Nasze strategiczne partnerstwo z GBT jest zakorzenione we wspólnych przekonaniach dotyczących potrzeb technologicznych, które umożliwią uczestnikom ekosystemu turystycznego sprostanie tym nowym wymaganiom. Cieszymy się na rozszerzenie naszej współpracy handlowej z GBT i współpracę z nimi przez kolejne lata – powiedział Sean Menke, prezes i CEO w Sabre Corporation.

Firmy będą wspólnie pracować nad szybszym wprowadzaniem innowacji produktowych i rozwojem ekosystemu dystrybucji, który spełni przyszłe potrzeby klientów i dostawców. Obejmuje to współpracę w zakresie możliwości rezerwacji podróży służbowych, przyspieszenia rozwiązań w zakresie merchandisingu i sprzedaży detalicznej oraz umożliwienie wydajnej obsługi klienta.

 

Jako liderzy branży GBT oraz Sabre wyznaczają kierunki rozwoju oprogramowania i innych rozwiązań, które zapewnią klientom i partnerom biznesowym oczekiwane możliwości wyboru. Połączenie możliwości Sabre w zakresie sprzedaży detalicznej i agregacji treści z oprogramowaniem dla klientów korporacyjnych GBT oraz światowej klasy obsługą klienta, umożliwia nam dostarczanie klientom biznesowym rozwiązań w zakresie podróży służbowych, których oczekują – dodaje Paul Abbott, CEO, American Express Global Business Travel.

Nowa umowa ma przyczynić się do rozwoju ekosystemu dystrybucji dla branży korporacyjnej, która potrzebuje sprawnego systemu do zarządzania i planowania delegacjami służbowymi. Firmy oczekują, że podjęte zobowiązania przyczynią się do wzrostu dokonywania rezerwacji GDS przez system Sabre.