Nigdy wcześniej technologia nie pełniła tak ważnej roli w biznesie, a prędkość zmian jeszcze nigdy nie była tak zawrotna.

HP rozszerza swoją ofertę usług cyfrowych, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowania firm, pomóc dostosować systemy informatyczne do zachodzących zmian, zapewnić najwyższą satysfakcję użytkownikom końcowym oraz odpowiedzieć na nowe modele konsumpcji usług w biznesie.

 

HP Subscription Management Service – dla licencji opartych na chmurze Microsoft

Obecnie liderzy działów IT postrzegają kontrolowanie kosztów i korzystanie z oprogramowania w modelu SaaS za priorytet. Nie zmienia to jednak faktu, że ponad połowa z nich wciąż używa przestarzałych narzędzi i tradycyjnych arkuszy do monitorowania subskrypcji. W rezultacie zespoły IT mają trudności z ustaleniem kiedy dochodzi do odnowienia subskrypcji oraz ile wydaje się na licencje oprogramowania.

Nowa usługa HP Subscription Management Service, przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwia firmom podejmowanie decyzji związanych z wyborem oprogramowania w oparciu o dane na temat pracowników. Usługa zapewnia łatwe w obsłudze zarządzanie licencjami Microsoft 365, a także pełnym katalogiem subskrypcji chmury Microsoft. Mając wgląd w analitykę oprogramowania i trendów użytkowania z podziałem na użytkowników, działy lub geografię, zespoły IT mogą łatwo dopasowywać i skalować subskrypcje w zależności od potrzeb.

 

HP Subscription Management Service

 

Dodatkowe funkcje pomagają firmom zmniejszyć koszty i nakłady administracyjne przy jednoczesnym zapewnieniu większego bezpieczeństwa i zgodności z przepisami. Klienci HP mogą z łatwością dopasowywać kształt licencji na zasadzie „pay-as-you-go”, co zapewnia odpowiednie dostosowanie wydatków na oprogramowanie do zmieniających się potrzeb. Dzięki HP Subscription Management firmy mogą zabezpieczyć swoich pracowników niezależnie od tego, skąd pracują, za pomocą cloud security health checks zoptymalizowanych pod kątem hybrydowego miejsca pracy.

Usługa HP Subscription Management Service będzie dostępna we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech
i Chile do końca 2021 roku. W kolejnych krajach, w tym w USA, powinna się pojawić w pierwszym kwartale 2022 roku.

 

Usługa HP Enablement Service for Windows Autopilot

W ramach przejścia na usługi oparte na chmurze, wiele zespołów IT chce odejść od tradycyjnego wdrażania obrazu systemu Windows na rzecz konfiguracji opartej na chmurze. Tradycyjne niestandardowe obrazowanie może być złożone i czasochłonne, ponieważ wymaga, aby pracownicy przebywali w siedzibie firmy, co nie odpowiada dzisiejszym, bardziej rozproszonym, modelom pracy.

Jeśli chodzi o korzyści dla działów IT, Windows Autopilot automatyzuje konfigurację nowych urządzeń przez Internet, minimalizując potrzebę fizycznego kontaktu z urządzeniem, co upraszcza cały proces. Z kolei pracownikom to nowoczesne podejście umożliwia samoobsługową konfigurację, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywają.

Oparte na chmurze, nowoczesne podejście z wykorzystaniem Windows Autopilot to obecnie łatwiejszy i szybszy sposób dostarczania nowych urządzeń z systemem Windows 10 lub Windows 11. Dzięki usłudze HP Enablement Service for Windows Autopilot eksperci HP ocenią praktyki klienta w zakresie zarządzania urządzeniami, a następnie zaprojektują i wdrożą system Windows Autopilot w jego środowisku informatycznym, aby mógł on czerpać korzyści z automatyzacji opartej na chmurze.

HP Enablement Service for Windows Autopilot już teraz jest dostępny na całym świecie.

 

HP Proactive Insights

 

HP Proactive Insights Experience Management

Nowy styl pracy hybrydowej oznacza wiele zmian dla pracowników, również w zakresie zaangażowania cyfrowego. Dzięki skutecznemu zarządzaniu cyfrowym zaangażowaniem, przedsiębiorstwa będą w stanie osiągać lepsze wyniki.

87% organizacji IT uwzględnia obecnie czynnik Employee Experience w swoich celach. Wiemy również, że pracownicy zdalni, którzy są zadowoleni ze swoich narzędzi pracy, mają dwukrotnie większe szanse na utrzymanie się na rynku lub zwiększenie swojej produktywności. Badania pokazują, że firmy starają się zapewnić swoim pracownikom spójne rozwiązania cyfrowe, a do 2023 połowa pracy wszystkich firm będzie przebiegała w chmurze.

Jako rozszerzenie oferty HP Proactive Insights, HP Proactive Insights Experience Management ułatwia zespołom IT ocenę nastrojów i opinii pracowników w kontekście ich środowiska IT. W ścisłej współpracy z Nexthink, liderem w dziedzinie oprogramowania do zarządzania Digital Employee Experience, nowa usługa HP daje szefom działów IT bezprecedensowy wgląd w Digital Employee Experience w całym ekosystemie IT. Dzięki unikalnemu połączeniu analityki opartej na sztucznej inteligencji i benchmarkingu nastrojów pracowników, HP pomaga organizacjom monitorować stan cyfrowego miejsca pracy w czasie rzeczywistym i proaktywnie rozwiązywać problemy, z którymi mogą mierzyć się osoby pracujące zdalnie.

HP Proactive Insights Experience Management ma być dostępny w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie do końca 2021 roku.

 

Ulepszenia HP Proactive Insights

Na początku tego roku HP zaprezentowało istotne funkcje pomiaru komputerów PC w ramach HP Proactive Insights, które przyniosły nowe możliwości analizy pozwalające zoptymalizować korzystanie
z urządzeń przez pracowników.

W najnowszej wersji usługi HP Proactive Insights, korzyści dla małych i średnich firm ją jeszcze większe. Usługa obejmuje zaawansowane funkcje naprawcze, które zwiększają komfort użytkowania komputerów HP. Oferują one nowe zabezpieczenia, stabilność systemu i optymalizację wydajności poprzez automatyczne aktualizacje systemu BIOS i obsługę incydentów – wszystko zintegrowane z systemem monitorowania i zarządzania flotą urządzeń. Dzięki usłudze naprawczej, która pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo IT i komfort pracy, a także zmniejsza liczbę zgłoszeń do działu pomocy technicznej, najnowsza wersja HP Proactive Insights pomaga małym i średnim firmom utrzymać optymalną wydajność ich środowisk komputerowych.