Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia-Cisco prezentuje nowości w ramach środowiska do współpracy i komunikacji Cisco Webex

Cisco prezentuje nowości w ramach środowiska do współpracy i komunikacji Cisco Webex

Wprowadzone zmiany mają za zadanie poprawić samopoczucie użytkowników, zwiększyć wydajność zespołów i usprawnić współpracę

 

Najważniejsze informacje:

  • Już od lata tego roku wybrani użytkownicy Cisco Webex będą mieli dostęp do nowych elementów rozwiązania, które zwiększają i promują dobre samopoczucie użytkowników, budują lepszą jakość połączeń i poprawiają doświadczenie współpracy dla wszystkich.
  • Rozszerzona funkcjonalność Cisco Webex o nazwie People Insights umożliwia zarówno pojedynczym osobom, jak i całym zespołom wyznaczanie i osiąganie celów w zakresie spotkań, zachowania równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, oraz zarządzania najcenniejszym zasobem, jakim jest czas.
  • Ogłoszone nowości bazują na ponad 400 funkcjach wprowadzonych przez Cisco w ciągu ostatnich 6 miesięcy, zaprojektowanych z myślą o tworzeniu bardziej angażującego, inkluzywnego i zaufanego środowiska do współpracy.

 

Aby pomóc ludziom pracować mądrzej, przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu i zapewnić bardziej inkluzywne doświadczenia w pracy, Cisco ogłosiło udoskonalenie funkcji People Insights dla platformy do współpracy Cisco Webex. Funkcja ta, dostępna za pośrednictwem nowej wersji Webex w spersonalizowanym i prywatnym widoku, dostosowuje się do celów, które użytkownik osobiście wyznaczył w zakresie spotkań, integracji życia zawodowego i prywatnego, połączeń i czasu poświęcanego na skupienie. Zaprojektowane z myślą o ludziach, informacje dostarczane przez People Insights są dostępne z trzech punktów widzenia: Osobistego, Zespołowego i Organizacyjnego. Wszystkie informacje są chronione i zabezpieczone, aby były dostępne jedynie dla użytkownika.

Pandemia ma nadal duży wpływ na to, jak wygląda praca na całym świecie. Począwszy od zakłóceń z którymi się zmagamy (w tym zmęczeniem spotkaniami), aż po samą zmianę sposobu pracy. 58% pracowników biurowych przewiduje, że w niedalekiej przyszłości będą w każdym miesiącu pracować osiem lub więcej dni z domu, a 98% spotkań będzie odbywać się z udziałem zdalnych uczestników. W tej nowej erze pracy hybrydowej, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej ważne jest, aby ludzie mieli narzędzia, które pomogą im się rozwijać, niezależnie od tego, gdzie fizycznie pracują. Jednym z obszarów o największych możliwościach jest pomoc ludziom w lepszym zarządzaniu czasem i relacjami w pracy.

Mając wgląd w trendy i spostrzeżenia na temat stylu pracy, użytkownicy indywidualni i liderzy zespołów mogą ponownie skalibrować sposób, w jaki wykorzystują czas, z kim współpracują i odkryć martwe punkty w harmonogramie tygodnia. Przykładem może być uzyskanie wglądu w liczbę spotkań, na które się zgadzają, ale w których nie uczestniczą. Uzyskają także informacje na temat skłonności do wielozadaniowości podczas spotkań, z kim najczęściej współpracują, jaki jest odsetek spotkań odbywających się poza preferowanymi godzinami pracy zespołów czy jakie są silosy w organizacji, które wymagają wsparcia.

 

„Jako Cisco wierzymy, że wszystko zaczyna się od użytkownika – od ludzi, z którymi się kontaktuje, po sieci kontaktów, które buduje i pielęgnuje” – powiedział Jeetu Patel, starszy wiceprezes i dyrektor generalny, dział bezpieczeństwa i aplikacji w Cisco. „Koncentrujemy się na pomaganiu ludziom w osiąganiu bardziej pozytywnych, produktywnych i inkluzywnych doświadczeń w pracy, niezależnie od tego, czy siedzą po drugiej stronie stołu, czy po drugiej stronie ekranu. Posiadanie istotnych informacji, które umożliwiają bezproblemową współpracę i budowanie wysokiej jakości połączeń, a jednocześnie pomagają wykorzystać czas w najlepszy możliwy sposób, zmieni sposób myślenia o produktywności i nada priorytet dobremu samopoczuciu w hybrydowym środowisku pracy.”

 

„Naszym najcenniejszym zasobem jest czas. Decyzje, które podejmujemy, dotyczące sposobu jego spędzania i kontaktów z innymi, wpływają na naszą wydajność, zdrowie psychiczne i samopoczucie” – powiedziała Fran Katsoudas, EVP i Chief People, Policy & Purpose Officer w Cisco. „People Insights pomaga nam świadomie zaplanować dzień – w oparciu o nasze priorytety, preferencje i cele – tak, abyśmy byli najlepsi w pracy, w domu i we współpracy z naszymi zespołami. W Cisco wierzymy, że jeśli dobrze rozumiemy zespoły i ich dynamikę, wygrywamy. To one są miejscem, w którym dzieje się magia – są motorem naszego przedsiębiorstwa, gdzie indywidualna wiedza specjalistyczna spotyka się z potężną siłą współpracy, stanowiąc iskrę dla naszych innowacji. Te spostrzeżenia umożliwiają pracę w sposób bardziej integracyjny oraz dają naszym pracownikom możliwość rozwijania i wykorzystywania ich zbiorowej sieci współpracy, a jednocześnie pomagają liderom działać w sposób wydajny i empatyczny w celu budowania lepiej połączonych i skutecznych zespołów.”

 

Funkcjonalność People Insights napędza pozytywne doświadczenia pracowników i może pomóc ludziom nadać priorytet ich dobremu samopoczuciu w pracy na następujące sposoby:

 

  • Spostrzeżenia osobiste (Personal Insights): te informacje, dostępne tylko dla użytkowników, przedstawiają dzienne trendy i interakcje (takie jak m.in. kluczowe działania i relacje z współpracownikami), dzięki czemu mogą oni ustawić i monitorować swoje osobiste preferencje i będą w stanie dostosować swoją współpracę i skupić czas na tym, co najważniejsze. Na przykład, jak często akceptują spotkania, na które nigdy nie przychodzą, czy stosują wielozadaniowość podczas spotkań lub nie włączają funkcji wideo? People Insights pomogą zdecydować, kiedy odrzucić lub przełożyć spotkania, aby mieć pewność, że spełniają one osobiste preferencje i cele zawodowe. Pomogą również w pełni zaangażować się (wizualizacja nawyków związanych z wielozadaniowością i udostępnianiem wideo podczas aktywnych spotkań), aby być bardziej świadomym poświęcania innym swojej pełnej uwagi i obecności.
  • Wgląd w zespoły (Team Insights): funkcjonalność daje każdemu członkowi zespołu wgląd we wzorce połączeń, nawyki współpracy oraz integrację życia zawodowego i prywatnego całego zespołu – przy jednoczesnym zachowaniu prywatności każdego z członków. Korzyścią jest silniejsze i bardziej inkluzywne doświadczenie zawodowe dla wszystkich członków zespołu, co umożliwia m.in. wspólne dostosowanie praktyk i rozwój relacji jako zbiorowości z korzyścią dla wszystkich. Na przykład, chętny użytkownik może stać się „zarządcą dobrego samopoczucia” swojego zespołu, sprawdzając, jaki procent spotkań odbywa się poza preferowanymi godzinami pracy – lub ułatwić nawiązanie silnych relacji zawodowych, upewniając się, że zespół łaczy się z właściwymi ludźmi i zespołami.
  • Wgląd w organizację (Organizational Insights): umożliwia spojrzenie z lotu ptaka na tendencje i wzorce współpracy w organizacji, co pomaga wykryć silosy i zidentyfikować zespoły, które mogą skorzystać z dodatkowego wsparcia lub większego nacisku na integrację. Dla przykładu, jeżeli pracownicy przechodzą na nowy model biznesowy lub projekt organizacyjny, który wymaga nowych sposobów współpracy, mogą monitorować, jak działa ten model i podejmować działania tam, gdzie pojawiają się luki.

 

” W hybrydowym modelu pracy firmy muszą skupić się na tym bardzo dużym i zróżnicowanym problemie, a dobre samopoczucie pracowników musi stać się priorytetem, ponieważ granica pomiędzy pracą a domem wciąż się zaciera, liczba godzin pracy wzrasta, a jednocześnie rośnie poczucie „niewidzialności” pracowników, którzy są mniej skłonni do wirtualnego zaangażowania” – powiedział Jim Lundy, Dyrektor Generalny i Główny Analityk w Aragon Research.

 

Cisco pomaga przedsiębiorstwom przekształcać doświadczenie ich pracowników i miejsca pracy w celu stworzenia przyszłości pracy sprzyjającej włączeniu społecznemu, pomagając w tworzeniu elastycznych, angażujących i godnych zaufania warunków pracy dla pracowników, klientów, społeczności i całego ich ekosystemu. Doświadczenie firmy w zakresie sieci, bezpieczeństwa, chmury i współpracy stanowi kompletne rozwiązanie, które umożliwia pracownikom pracę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, a jednocześnie sprawia, że miejsce pracy jest zawsze zaufanym środowiskiem, w którym pracownicy czują się bezpiecznie.

Z 600 milionami użytkowników miesięcznie i 6 miliardami połączeń każdego miesiąca – Webex jest jedną z niewielu platform o globalnej skali, która może napędzać tę transformację. Cisco ma również bogatą historię pomagania pracownikom we wprowadzaniu innowacji i utrzymywaniu produktywności niezależnie od tego, gdzie się znajdują. W ciągu ostatnich 6 miesięcy, Webex udostępnił 400 nowych funkcji. Od czasu pandemii nie tylko pomaga rozwijać się firmom, ale stanowi również integralną platformę dla rządów, które mogą nadal prowadzić zdalne działania, lekarzy, którzy mogą bezpiecznie spotykać się z pacjentami, oraz nauczycieli, którzy mogą uczyć studentów na odległość.

 

Usprawnienie hrybydowego środowiska pracy

W hybrydowym środowisku pracy, w którym interakcje odbywają się zarówno zdalnie, jak i w biurze, ważne jest, aby zapewnić inkluzywne doświadczenie wszystkim uczestnikom spotkania. Aby rozwiązać ten problem, Cisco zaprezentowało poglądową wersję przyszłej funkcji o nazwie „People Focus”, która wykorzystuje uczenie maszynowe i technologię sztucznej inteligencji do indywidualnej zmiany układu uczestników spotkania rozproszonych po sali konferencyjnej. Funkcja będzie dostępna jeszcze w tym roku i sprawi, że zdalni uczestnicy będą czuli się bardziej związani ze sobą, zapewniając zbliżony, „wykadrowany” widok każdej osoby w pomieszczeniu.

W związku z tym Cisco ogłosiło również nowe ceny urządzeń biurkowych i tych do sal konferencyjnych, dzięki czemu inteligentne rozwiązania do współpracy stają się jeszcze bardziej przystępne w każdej przestrzeni, a koszty niższe nawet o 50%. Cisco zaprezentowało również niedawno dostępność funkcji, urządzeń i integracji technicznych, które umożliwiają bezproblemową współpracę i inteligentną pracę hybrydową.

 

Dostępność

People Insights ma być dostępny na całym świecie i będzie wdrażany etapami w nadchodzącym roku, przy czym od lata tego roku będzie początkowo dostępny dla wybranych klientów w USA.



Autor |2021-04-12T12:39:38+02:0012 kwietnia 2021 13:00|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.