Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv wprowadził w terminalu aplikacyjnym możliwość zapłaty 6-cyfrowym kodem BLIK. Użytkownicy mogą od teraz korzystać z tej funkcji poza standardową opcją płatności kartami. PolCard® Go jako pierwszy wdrożył tę formę płatności na rynku terminali aplikacyjnych.

Aplikacja płatnicza PolCard Go jest nowoczesnym rozwiązaniem przeznaczonym m.in. dla przedsiębiorców, którzy mogą realizować płatności za pomocą telefonu lub tabletu bez konieczności posiadania terminala. Wygoda użytkowania wpłynęła na popularność PolCard Go, w której zrealizowano już transakcje na stale rosnącą łączną kwotę sięgająca setek mln zł. Teraz, oprócz zapłaty kartami, klienci mogą uregulować płatności za pomocą 6-cyfrowego kodu BLIK.

 

PolCard Go to aplikacja płatnicza, która pomaga uprościć proces realizacji transakcji przy zachowaniu optymalnych kosztów operacyjnych. Ułatwia ona codzienną pracę m.in. sprzedawców mobilnych, np. kurierów. Pozwala też zmniejszyć kolejki przy kasach w godzinach szczytu. To wygodne rozwiązanie może być zaimplementowane na dowolnych urządzeniach klienta spełniających minimalne wymagania wersji Android i wyposażonych w moduł NFC. Od teraz również fani BLIKA będą mogli korzystać z tej formy płatności na aplikacji – mówi Tomasz Przepiórka, dyrektor departamentu klientów korporacyjnych w Fiserv Polska.

 

Transakcja odbywa się podobnie jak w internecie czy za pośrednictwem stacjonarnego terminala płatniczego – wystarczy wprowadzić 6-cyfrowy kod na ekranie PolCard Go, a następnie potwierdzić operację w aplikacji mobilnej banku.

 

BLIK to system, który powstał z myślą o ułatwieniu codziennych płatności zarówno użytkownikom, jak i przedsiębiorcom. Wprowadzenie BLIKA pozwala na rozszerzenie grona naszych odbiorców oraz udostępnienie płatności BLIK na terminalu aplikacyjnym, co zapewnia wygodne rozliczanie z poziomu urządzenia mobilnego. Celem wdrożonej innowacji jest usprawnienie działalności przedsiębiorców korzystających z PolCard Go, co bezpośrednio przełoży się także na satysfakcję ich klientów – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.