Dott stawia na lokalnych partnerów we wszystkich obszarach swojej działalności. Dlatego wśród dostępnych w Polsce rozwiązań płatniczych nie może zabraknąć BLIKA – od 23 maja br. za przejazd e-hulajnogą Dott będzie można zapłacić właśnie w ten sposób. Dzięki temu użytkownicy jeszcze łatwiej będą mogli poruszać się po mieście.

Polacy chętnie korzystają z płatności za pomocą BLIKA wybierając go spośród wielu międzynarodowych rozwiązań. Natychmiastowe transfery to wygodna i szybka forma płatności. Teraz dostępna również w aplikacji Dott. Co więcej, jeśli użytkownik wpłaci 10 zł, to na jego konto trafi 10,50 zł, co przekłada się na dodatkowe 15 minut jazdy.

 

Partnerstwo z BLIKIEM to ważny krok dla Dott na polskim rynku. Od zawsze głównym czynnikiem wyboru partnerów jest lokalność ich działalności, a wszystkie decyzje są motywowane wymaganiami miejscowych społeczności. Nie mogło więc zabraknąć BLIKA w naszym koszyku płatności – rozwiązania uwielbianego przez Polaków – komentuje Borys Pawliczak, dyrektor generalny Dott w Polsce i Skandynawi.

BLIK to ulubiona metoda płatności wśród młodych użytkowników w Polsce. Jesteśmy pewni, że udostępnienie BLIKA w aplikacji Dott zachęci jeszcze więcej osób do korzystania z elektrycznych hulajnóg i tym samym wesprze kształtowanie naszych proekologicznych nawyków. Cieszymy się, że podejmujemy współpracę z firmą, która podziela nasze wartości. – mówi Magdalena Kubisa, dyrektor ds. rozwoju biznesu w BLIK.

 

Dott dzięki flocie 40 000 e-hulajnóg oraz 10 000 e-rowerów w całej Europie, oferuje niezawodny transport, dostosowany do potrzeb danego miasta i zintegrowany z transportem publicznym. Środowisko, wpływ społeczny i lokalność są podstawą każdej decyzji biznesowej w Dott. Firma ściśle współpracuje z miejscowymi społecznościami, by oferować równomierne rozłożenie pojazdów we wszystkich obszarach, a komunikując się z lokalnymi organizacjami, pomaga w ulepszaniu infrastruktur miast.