Sieć punktów odbioru liczy już ponad 17 tys. punktów i liczba ta sukcesywnie rośnie. Składają się na nią nie tylko placówki pocztowe i automaty paczkowe, ale również punkty partnerskie – sklepy: Żabka, Biedronka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum oraz kioski RUCH i stacje paliw ORLEN. Klienci coraz chętniej wybierają tę wygodną i szybką formę dostawy dla swoich internetowych zakupów. Teraz dzięki akcji promocyjnej, kupujący na popularnym serwisie Allegro za wybór dostawy do punktów odbioru zostaną nagrodzeni Monetami, czyli wirtualnymi punktami Allegro. Klienci mogą wymienić Monety na kupony, którymi zapłacą mniej za zakupy na Allegro.          

Nawet pięć Monet może zyskać kupujący przez serwis zakupowy Allegro, jeżeli wybierze przy  swoich zakupach opcję dostawy do punktu odbioru. Monety można wymienić na kupon promocyjny obniżający wartość zamówienia na Allegro. Dwie Monety otrzyma Klient za pierwsze zakupy z odbiorem w punkcie w ramach sieci punktów odbioru, a w przypadku ponownego wyboru tej formy dostawy – kolejne trzy Monety. Promocja obowiązuje od 18 października 2021 roku do 18 grudnia 2021 roku i skierowana jest do kupujących, którzy w terminie od 13 września 2021 r. do startu promocji nie skorzystali z metody dostawy do sieci punktów odbioru.

 

− Już co piątą przesyłkę klienci odbierają w punktach partnerskich Poczty Polskiej i stale rozwijanej sieci własnych automatów paczkowych. Niewątpliwym atutem tej formy dostawy jest atrakcyjna cena i korzystniejsze niż u konkurencji warunki. Klienci mogą odebrać przesyłki w największej sieci  punktów odbioru i mają na to aż 7 dni. Według naszych prognoz w przyszłym roku udział przesyłek odbieranych w punktach i automatach paczkowych wzrośnie do 30% − podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

 

Dzięki pozyskaniu nowych partnerów biznesowych oraz rozszerzaniu współpracy z dotychczasowymi, Poczta Polska dysponuje największą w kraju siecią ponad 17 tys. punktów odbioru. Ponadto Spółka intensywnie pracuje nad rozbudową sieci własnych, zewnętrznych automatów paczkowych. Warto dodać, że 35% punktów odbioru zlokalizowanych jest w małych miastach o liczebności poniżej 20 tys. mieszkańców (ok. 17%) oraz na obszarach wiejskich (ok. 18%). Wysoka, 30% dynamika wzrostu liczby punktów odbioru rok do roku jest odpowiedzią Spółki na oczekiwania i wymagania klientów, aby zapewnić im maksymalną wygodę i elastyczność przy wybieraniu miejsca odbioru przesyłek.