PKN ORLEN rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „ORLEN paczka”, aktywnie wykorzystując potencjał spółki RUCH. Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni. Jednocześnie RUCH rozwija współpracę z e-sklepami, których klienci będą mogli zamawiać przesyłki i odbierać je w automatach, na stacjach ORLEN, w punktach RUCHu i w innych punktach partnerskich.

Spółka RUCH przygotowując się do startu usługi „ORLEN Paczka” wprowadza wiele zmian organizacyjnych i technologicznych, w tym znacząco skraca czas dostawy przesyłek do punktu do 1-2 dni. Usługa zostanie udostępniona jesienią, ale już teraz RUCH rozwija współpracę z e-sklepami, które swoim klientom będą mogły zaoferować atrakcyjną ofertę dostawy. Integracja z „ORLEN Paczka” jest prosta, szybka i dostępna będzie na platformach e-commerce w Polsce.

Nowi klienci biznesowi mogą korzystać ze specjalnej promocji na start usługi. Zapoznać się z nią można zostawiając zgłoszenie na stronie paczkawruchu.pl/orlenpaczka/, po którym konsultant nawiąże kontakt i przedstawi atrakcyjne warunki współpracy. Ponadto RUCH oferuje także pełne wsparcie handlowe i marketingowe oraz pomoc w procesie integracji.

Usługa nadawania i odbierania paczek będzie dostępna do końca tego roku w ponad 5,5 tys. punktów sieci „ORLEN Paczka”. We wrześniu br. automaty „ORLEN paczka” staną w ok. 200 atrakcyjnych, dostępnych całodobowo miejscach, w wielu polskich miastach. Z kolei do końca 2022 roku ich sieć będzie liczyła już blisko 2 tys. urządzeń. Klienci będą mogli też korzystać z aplikacji mobilnej, która m.in. pozwoli bezdotykowo odebrać przesyłkę z automatu paczkowego.