E-commerce Polecony InPost – rozwiązanie które zapewnia szybką formę dostawy dla osób zamawiających produkty on-line – jest teraz dostępne w nowej, niższej cenie. Usługa dedykowana jest zarówno klientom indywidualnym, jak i właścicielom e-sklepów oraz innym partnerom biznesowym.


Korespondencję można nadać za pomocą Managera Paczek – bezpłatnej platformy do zarządzania przesyłkami – oraz API Paczkomatów InPost. Nowe rozwiązanie pozwala nadać paczkę o maksymalnej wadze do 1 kg z możliwością śledzenia procesu doręczenia korespondencji.

Nowa opcja wprowadzona przez InPost zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa korespondencji i pozwala na szybkie oraz sprawne wysyłanie małych przedmiotów takich, jak biżuteria, płyty, gry, kosmetyki, perfumy czy książki. Skorzystanie z rozwiązania umożliwia dostarczenie przesyłki pod wskazany adres w ciągu 3 dni roboczych (D+3) od daty nadania. Ponadto korespondencja ma charakter rejestrowany. Oznacza to możliwość śledzenia procesu dostawy w Managerze Paczek – bezpłatnej platformie do zarządzania przesyłkami – przez nadawcę oraz na stronie internetowej przez odbiorcę. Te udogodnienia mają na celu podniesienie komfortu związanego z dokonywaniem transakcji oraz podwyższenie bezpieczeństwa korespondencji i całej procedury doręczenia.


Usługa E-commerce Polecony InPost jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich e-konsumentów kupujących w Internecie przedmioty drobne, a także dla tych użytkowników, którzy chcą mieć pewność, że zamówienie trafi do nich w szybki i bezpieczny sposób. Usługę cechuje nie tylko konkurencyjna cena, ale co najważniejsze – wyjątkowa wygoda i możliwość śledzenia procesu dostarczenia. Dodatkowo w sytuacji, gdy doręczyciel nie zastanie adresata, przesyłka zostaje awizowana na takich samych zasadach, jak list polecony” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

E-commerce Polecony InPost funkcjonuje od czerwca bieżącego roku. Usługa jest dedykowana właścicielom e-sklepów oraz wszystkim klientom korzystającym z bezpłatnej aplikacji Manager Paczek lub podpisali z InPost umowę w zakresie świadczenia usług logistycznych. Jest to rozwiązanie, które dopełnia dotychczas oferowane usługi kurierskie przez spółkę i sprawia, że proces dostarczenia przesyłek jest bardziej komfortowy. Zlecenie nadania korespondencji generowane jest za pomocą Managera Paczek – oprogramowania stworzonego przez InPost dla klientów biznesowych na potrzeby obsługi procesu logistycznego – z możliwością synchronizacji oprogramowania z systemem obsługującym dany e-sklep za pomocą API.

Z myślą o użytkownikach korzystających z zakupów online InPost w ostatnim czasie uruchomił także nowe opcje dostaw. Dzięki zawarciu porozumienia o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online przez Allegro i InPost, e-sprzedawcy mają możliwość skorzystania z Allegro Paczkomaty InPost, Allegro Polecony InPost oraz Allegro Kurier InPost. We wszystkich tych opcjach, klienci mają zagwarantowaną możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionego produktu.

źródło: InPost

Kan