Facebook uruchomił możliwość łatwiejszego sprzedawania i kupowania w grupach typu „na sprzedaż”.


Członkowie takich grup mogą wybrać opcję „Sprzedaj” w trakcie tworzenia posta, a następnie dodać opis sprzedawanego produktu, jego cenę, a także informacje o lokalizacji i sposobie przesyłki. Sprzedawcy mogą oznaczać swoje produkty jako „Dostępne” lub „Sprzedane”, a także przeglądać historię transakcji.

Grupy typu „na sprzedaż” są popularne na całym świecie. Przykładem może być założona przez Lisę Duncan-Thayer z Florydy grupa MadebyMama, która stała się platformą sprzedaży rękodzieła dla lokalnych rzemieślników. Licząca ponad 4500 członków grupa pomogła wielu kobietom przekształcić ich hobby w biznes.


Nowa funkcja będzie się pojawiała stopniowo w kolejnych krajach na przestrzeni najbliższych miesięcy. Będzie dostępna w wersji przeglądarkowej, a także w aplikacjach na systemy iOS oraz Android.

źródło: Facebook

Kan