TapOn – to nowa aplikacja mobilna, która daje dostęp do wielu programów lojalnościowych i promocji oferowanych przez różnorodne punkty usługowe i sklepy. Rozwiązanie dostępne jest na urządzenia z systemem Android. Wkrótce pojawią się wersje na iOS i Windows Phone.


Dla użytkowników aplikacja TapOn jest darmowa i pozwala na korzystanie z rozmaitych promocji oraz programów lojalnościowych. Aplikacja zastępuje wiele tradycyjnych kart lojalnościowych, a jej użytkownicy jako pierwsi otrzymują informacje o nowych promocjach, rabatach i nagrodach oferowanych przez firmy korzystające z TapOn. Aby odebrać swój bonus, wystarczy przy tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży, zeskanować kod QR z telefonu. Można też samodzielnie sprawdzić liczbę punktów zebranych w danym programie, co w klasycznych rozwiązaniach wymaga pomocy sprzedawcy.

Właścicielom sklepów i punktów usługowych aplikacja TapOn daje dostęp do skutecznych technik sprzedaży. Profesjonalne programy lojalnościowe były dotąd zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. Jednak TapOn jest o wiele bardziej elastyczny w porównaniu z tradycyjnymi programami. Pozwala, zależnie od charakteru biznesu, naliczać klientom punkty lub oferować zbieranie wirtualnych pieczątek, a także przyznawać bonusy za zakup określonych produktów i usług. Można również nagradzać klientów za meldowanie się (check-iny) w punktach sprzedaży czy samo przystąpienie do programu. Dodatkowo, aplikacja pozwala badać nastawienie konsumentów do promocji oraz ich preferencje zakupowe. Co więcej, dzięki funkcji połączenia konta TapOn z mediami społecznościowymi, klienci mogą polecać produkty i usługi swoim znajomym.

Korzystanie z TapOn
Korzystanie z TapOn

Nowe promocje, nagrody lub produkty można samodzielnie wprowadzać do systemu – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Są od razu wyświetlane na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów. System pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz informować klientów o akcjach promocyjnych. To pierwsze tak kompleksowe i zarazem wygodne dla klientów i osób prowadzących firmy rozwiązanie z zakresu programów lojalnościowych – podkreśla Michał Filipek.

Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja mobilna jest obecnie dostępna na telefony z systemem Android. W przygotowaniu znajduje się wersja na iPhone i Windows Phone. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje opiekę dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera firmę w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.

***

TapOn w pigułce

Dla klienta:

  • konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich
  • dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
  • dostęp do konta poprzez aplikację webową
  • możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare)
  • karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.

Dla biznesu:

  • tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania
  • aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży
  • aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:

      – tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym

      – tworzenie i wysyłanie promocji

      – możliwość badania opinii klienta

      – pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco

  • aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych
  • zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów
  • indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
  • zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników
  • doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.
  • system zgodny z wymogami GIODO.

źródło: Profit Network

Kan