Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin

Grażyna Piotrowska-Oliwa, CEO Virgin Mobile Polska
Grażyna Piotrowska-Oliwa, CEO Virgin Mobile Polska

Szefowa największego wirtualnego operatora w Polsce uważa, że można mówić o sukcesie. – Negocjowaliśmy od miesięcy. Nie tylko z Playem. A umowa opcji jest stąd, że nasi udziałowcy chcieli zapewnić sobie gwarancję, że będą mogli wyjść z inwestycji z pewną stopą zwrotu – powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa. Podpisane umowy przyznają PLAY, między innymi, opcję nabycia wszystkich udziałów w VMP w 2020 r.

Play ma zamiar przejąć Virgin Mobile Polska, w do 2020 r.

VMP jest największym polskim MVNO; na koniec roku 2016 VMP posiadało 412 000 klientów, a jakie są plany na ten rok? – Zakończyliśmy miniony rok z około 100 mln zł przychodów, realizując praktycznie cel. W mniejszym stopniu zgadza się plan co do liczby klientów W tym roku planujemy osiągnąć około 120 mln zł przychodów, przy bazie klientów wynoszącej na koniec roku 520 tys.. Chcemy też osiągnąć próg rentowności EBITDA – podkreśliła Prezes Virgin Mobile Polska.

Robimy przegląd oferty i zastanawiamy się, czy musi być ona tak szeroka jak oferta dużego operatora infrastrukturalnego. Najprawdopodobniej ograniczmy się do promowania kilku propozycji, stawiając na media takie jak internet i radio, a w telewizji pokażemy się w wyjątkowych sytuacjach. Mamy za sobą dwa lata silnych nakładów na markę i myślę, że dziś nie musimy w nią inwestować tyle, co do tej pory – dodała.

Jakie były wyniki Virgin w 2017 r., a jakie są plany na ten rok? przeczytacie w rozmowie Urszuli Zielińskiej, z Grażyną Piotrowską-Oliwa, prezesem Virgin Mobile Polska – Postawiłabym na konsolidację wirtualnych operatorów: Rpkom.pl

Kan