Firma Meetrics nawiązała współpracę z Facebookiem i będzie weryfikować widoczność reklam display emitowanych na tym serwisie. Partnerstwo z Meetrics wpisuje się w strategię pracy Facebooka z liderami rynkowymi w celu rozwoju obszaru pomiarów reklam. Współpraca dotyczy zarówno Polski jak i innych rynków, podpisana umowa ma charakter globalny.

Nawiązanie współpracy Meetrics i Facebooka umożliwia reklamodawcom weryfikację kampanii display organizowanych przez nich na Facebooku: zarówno w wersji deskto-powej jak i na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie Meetrics jest zgodne ze strandardami Viewability amerykańskiej organizacji Media Rating Council (MRC/Rada Oceny Mediów), jak również oferuje dodatkowe definicje oparte na 50 proc. i 100 proc. widocz-nej powierzchni reklamy.

Kilka tygodni temu Meetrics otrzymała akredytację MRC w zakresie wykrywania fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów Viewability – firma posiadała już wcze-śniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo, obecnie akredytacja ta została poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

Meetrics używa do pomiarów w pełni bezpiecznego, jeśli chodzi o prywatność, rozwiąza-nia server-to-server, które dostarcza danych na temat kampanii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mo-gą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzane przez Meetrics w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

Cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Facebookiem w zakresie weryfikacji widoczności reklam, gdyż dzięki temu będziemy mogli dostarczyć reklamodawcom narzędzie pomoc-ne w podejmowaniu decyzji w zakresie planowania przez nich kampanii reklamowych” – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce i dodaje – „Nie poprzestajemy jedynie na weryfikacji widoczności reklam display – w przyszłości planujemy również weryfikację innych formatów reklamowych jakie oferuje Facebook, w tym m.in. reklam wideo”.

Martin Ott, Managing Director Central Europe w Facebooku, dodaje: „,i>Meetrics jest naszym 25 partnerem na świecie w zakresie pomiarów i weryfikacji Viewability reklam i pierwszym spoza USA. Dlatego bardzo cieszymy się z nawiązania partnerstwa z Meetrics. Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najdokładniejszych pomiarów”.

Rozwiązanie Meetrics w zakresie Viewability dla Facebooka będzie od dziś dostępne na całym świecie.

źródło: Meetrics

Kan