Moto Rider GO to najpopularniejsza gra studia T-Bull, która w cztery miesiące od premiery mogła pochwalić się wynikiem 14 milionów pobrań. Teraz, po dziesięciu miesiącach od daty debiutu produkcji na platformach mobilnych, twórcy ogłosili, iż w grę zagrało już prawie 35 milionów osób. Łączna liczba pobrań wszystkich tytułów studia to już ponad 272 miliony.


W Moto Rider GO gracze wcielają się w rolę nieustraszonego motocyklisty, który bierze udział w licznych wyścigach. Twórcy oddali w ręce graczy szeroki wachlarz możliwości personalizacji i tuningu wirtualnych pojazdów, co pozwoli na dopasowanie ich do indywidualnych upodobań lub wymagań danej misji. W mobilnej grze wrocławskiego studia, użytkownicy mają do dyspozycji piętnaście unikalnych modeli motocykli, z trzech różnych klas, takich jak: chopper, cross czy superbike. T-Bull zadbał także o duży wybór trybów rozgrywki oraz rozmaite trasy na wielu różnych mapach. Wszystko to sprawiło, że produkcja spotkała się z ogromnym uznaniem graczy i jest najszybciej zyskującą na popularności grą studia.

T-Bull – obszerna aktualizacja Moto Rider GO już w Google Play

Gry wyścigowe to nasz konik, a sam Moto Rider GO to produkcja, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony nie tylko samych użytkowników, ale i sklepu Google Play. Nasza produkcja została objęta specjalnym programem promocji już trzy razy w ciągu ostatnich dziesięciu miesięcy – mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel studia T-Bull.

Moto Rider GO zalicza się do kategorii free-to-play, co oznacza, że aplikację pobiera się bezpłatnie, lecz są w niej dostępne przedmioty, które można dodatkowo zakupić za prawdziwe pieniądze, co nie utrudnia jednak rozgrywki. Grę Moto Rider GO można pobrać ze sklepu Google Play, App Store oraz Windows Store..

Gra Moto Rider GO została już pobrana prawie 35 milionów razy przez graczy na całym świecie. Najwięcej z nich pochodziło z Azji – 41,24%, Ameryki Południowej – 26,52% i Europy – 14,80%. Procentowy udział na pozostałych kontynentach przedstawia się następująco: Ameryka Północna – 9,46%, Afryka – 6,69%, Australia i Oceania – 0,18% oraz nieskategoryzowane – 1,09%. Twórcy, najwięcej pobrań zanotowali w Indiach, gdzie w Moto Rider GO zagrało już ponad 6,4 miliona osób, Brazylii – 5,5 miliona, Turcji – 1,7 miliona, Rosji i Meksyku po 1,5 miliona oraz Indonezji – ponad 1 milion. W samej Polsce – prawie 300 tysięcy. Co ważne, w wielu krajach na całym świecie produkcja wielokrotnie zajmowała czołowe miejsca w rankingach popularności w sklepie Google Play.


Do 2022 roku spółka planuje wydawać zarówno gry mobilne, jak i pecetowe czy konsolowe.

W związku z planowanym rozwojem technologicznym Spółki, w latach 2017–2018 zwiększone zostaną nakłady na rozwój autorskich technologii z zakresu multiplayer oraz architektury serwerowej. Rozwiązania te będą miały na celu poprawę parametrów monetyzacji z użytkownika pojedynczego tytułu, a w konsekwencji zwiększenie przychodów ze sprzedaży publikowanych przez Spółkę gier w kolejnych latach.

Do 2022 roku Spółka planuje także rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne (PC i konsole). Wraz z otworzeniem się na nowe kanały dystrybucyjne Spółka rozpocznie budowanie spójnego portfolio pomiędzy platformami mobilnymi i stacjonarnymi. Dywersyfikacja kanałów pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo rosnącego biznesu, a spójne portfolio wspomagać będzie dodatkowo promocję tytułów.

źródło: T-Bull

Kan