13 września 2017 roku odbyła się kolejna edycja dorocznej konferencji Axis Partners’ Day, podczas której eksperci z Axis Communications, lidera na rynku sieciowych systemów dozoru, przedstawili najnowsze trendy i rozwiązania w zakresie monitoringu. W trakcie spotkania, które odbyło się w Domu Handlowym Vitkac w Warszawie, nagrodzono także najlepszych uczestników Programu Partnerskiego Axis. Gościem specjalnym spotkania był Petr Tosner, Dyrektor Sprzedaży na Europę Wschodnią w Axis Communications.


Axis Partners’ Day to dla nas ważna platforma do dialogu z przedstawicielami naszych partnerów, którzy stanowią wyjątkową grupę ekspertów rynku zabezpieczeń. To miejsce wymiany doświadczeń, prezentacji najnowszych osiągnięć i najlepszych praktyk. Współpraca to klucz do sukcesu Axis, a nasza sieć partnerów, resellerów i integratorów to atut, dzięki któremu byliśmy i wciąż jesteśmy liderami rynku” – mówi Jakub Kozak, Sales Manager – Poland, Ukraine, Baltics w Axis Communications.


Podczas spotkania wręczono nagrody dla członków Programu Partnerskiego Axis. Tytułem Najlepszego Partnera Roku 2017 i pamiątkową statuetką nagrodzono firmę mvb ze Szczecina, za najlepszy Debiut Roku 2017 uznano ServiceLine, a nagrodę za Najbardziej Dynamiczny Wzrost otrzymała firma IB Systems. Dodatkowo wyróżnienie za najciekawszy zrealizowany projekt przyznano firmie ELSTECH za implementację jednego z pierwszych w Polsce systemów kontroli dostępu. Zaprezentowano także plany strategiczne firmy na najbliższy rok ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach dynamicznie rozwijanej sieci partnerskiej.


Podczas Axis Partners’ Day 2017 omówiono w jaki sposób szacować całościowy koszt systemu bezpieczeństwa z wykorzystaniem modelu całkowitego kosztu posiadania (ang. Total Cost of Ownership – TCO), pozwalającego uwzględnić wszystkie koszty związane z systemem dozoru wizyjnego w całym okresie jego eksploatacji. Gościem spotkania był także Grzegorz Domagała, ekspert w zakresie doskonalenia procesów sprzedaży B2B, który przedstawił założenia działania według metody ConsumerCentric Selling. Dużo uwagi poświęcono także kwestii cyberbezpieczeństwa urządzeń i systemów do monitoringu – kluczowego w kontekście rosnącego zagrożenia ze strony cyberprzestępców.


Zgromadzeni goście mieli okazję zapoznać się z najciekawszymi nowościami z portfolio Axis, takimi jak kamery wykorzystujące technologię radarową, a także z zapowiedziami zbliżających się premier rynkowych. Eksperci zaprezentowali także koncepcję kompleksowych rozwiązań dla poszczególnych segmentów rynku, które umożliwią najlepsze wykorzystanie parametrów i technologii dostępnych w urządzeniach Axis.


źródło: Axis Communications

Kan