Jesteś tutaj:-, Newsy, Rynek-ABC Data – sprzedaż smartfonów Xiaomi wynosi już 8-10 proc.

ABC Data – sprzedaż smartfonów Xiaomi wynosi już 8-10 proc.

ABC Data osiągnęła w czerwcu 2017 roku 328 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Spółka konsekwentnie rozwija przewagi konkurencyjne i realizuje zapowiadane inicjatywy, m.in. uruchomienie platformy chmurowej ABC Data Cloud oraz wprowadzenie produktów marki Xiaomi na rynki bałtyckie.

Spółka w czerwcu br. uzyskała przychody ze sprzedaży na zbliżonym poziomie w stosunku do poprzedniego miesiąca. Analizując strukturę przychodów w poszczególnych kategoriach produktowych spółka zanotowała największy wzrost sprzedaży w grupie komponentów. ABC Data konsekwentnie koncentruje się na wysokiej marżowości, kluczowym wskaźniku w prowadzonej działalności, w związku z czym celowo eliminuje transakcje z niskim poziomem marży. W efekcie systematycznie osiąga jedną z najwyższych marż ze sprzedaży wśród polskich dystrybutorów.

Spółka opublikowała w maju prognozę skonsolidowanych wyników finansowych, zgodnie z którą Grupa Kapitałowa ABC Data zamierza osiągnąć w 2017 roku ponad 4 468 mln PLN przychodów ze sprzedaży. Po pierwszych sześciu miesiącach tego roku stosunek przychodów uzyskanych w tym okresie przez ABC Data w odniesieniu do prognozowanego rocznego wyniku jest porównywalny z ubiegłym rokiem i wynosi 43%.

Obecnie spółka koncentruje się na rozwoju przewag konkurencyjnych w kluczowych dla niej obszarach tj. cloud, e-commerce, mobile i VAD. Wraz z postępującą cyfryzacją gospodarek i społeczeństw kluczowe będą nowe formy działalności, dlatego ABC Data, wyprzedzając trendy, systematycznie rozwija kolejne kompetencje i wychodzi poza tradycyjną dystrybucję. Spółka stawia na usługi z wartością dodaną, platformę chmurową oraz usługi e-commerce świadczone poprzez innowacyjne narzędzia. Zgodnie z zapowiedziami pod koniec czerwca br., podczas konferencji poświęconej rozwiązaniom e-commerce w ABC Data, spółka zaprezentowała nową platformę ABC Data Cloud, dedykowaną partnerom zainteresowanym nowoczesnymi rozwiązaniami w chmurze, a także nową odsłonę Reseller Web, aplikacji pozwalającej na sprawne tworzenie i konfigurowanie otwartego sklepu online, oraz wyczekiwaną przez klientów mobilną aplikację m-InterLink, zapewniającą wygodny dostęp do oferty ABC Data dla użytkowników urządzeń mobilnych. Już po pierwszych tygodniach od udostępnienia widoczne jest duże zainteresowanie nowo dostarczonymi na rynek rozwiązaniami e-commerce.

Spółka sukcesywnie rozwija też obszar mobile, rozszerzając sprzedaż produktów marki Xiaomi również poza Polską. ABC Data, która została pierwszym oficjalnym partnerem Xiaomi w Unii Europejskiej, wprowadziła właśnie produkty tej marki na Litwę. W Polsce, po zaledwie 9 miesiącach budowy kanału sprzedaży w segmencie sklepów w sprzedaży elektroniki i sprzętu IT, udziały smartfonów Xiaomi wynoszą już 8-10% i jest to trend rosnący. Na rynku litewskim smartfony tej marki będą szerzej dostępne niż na rynku polskim, zarówno w sklepach, jak i w kanale operatorskim lidera rynku – Telia, który odpowiada za ponad 40% sprzedaży smartfonów na Litwie. W najbliższym czasie spółka rozpocznie również sprzedaż produktów Xiaomi na Łotwie i w Estonii, a w planach ma również rozszerzenie dystrybucji na pozostałe kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w których działa bezpośrednio.

źródło: ABC Data

Kan

Autor |2017-07-11T07:33:01+02:0011 lipca 2017 07:33|Kategorie: Finanse, Newsy, Rynek|Tagi: , |2 komentarze

2 komentarze

  1. Domi 11 lipca 2017 w 07:09 - Odpowiedz

    I to się chwali

  2. Jask 11 lipca 2017 w 07:44 - Odpowiedz

    W ABC Data i u Partnerów detalicznych telefony Xioami są droższe jak sami piszą duża marża (na przykładzie popularnego Xiaomi Redmi 4X cena 899 zł (na rynku u innych dostawców można już kupić za 630 zł !!!!)

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile