Według Juniper Research aplikacja mobilna jest wyłączona. Firma Infobip zaprezentowała usługę OMNI, która umożliwia dostarczenie odpowiedniej wiadomości w odpowiednim czasie do odpowiedniej grupy odbiorców przy użyciu możliwie najwłaściwszego kanału komunikacji. Do dyspozycji marketerów są narzędzia do dwukierunkowej komunikacji poprzez SMS, połączenia głosowe, powiadomienia push, aplikacje czatu (takie jak np. Viber i Facebook Messenger) oraz usługi e-mail. Ponadto rozwiązanie oferuje wiele opcji automatyzacji, sprawny obieg informacji i narzędzia do tworzenia kampanii przy użyciu intuicyjnego interfejsu graficznego. Całość procesu wspomagana jest szczegółowymi raportami analitycznymi.


Nadszedł czas na łączenie popularnych kanałów komunikacyjnych i budowanie solidnego rozwiązania wielokanałowej komunikacji w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników na dowolnej platformie czy urządzeniu, praktycznie w każdym miejscu na świecie. Dzięki temu firmy i marki mogą tworzyć angażującą komunikację z klientami odbywającą się w kanałach, w których obecni są na co dzień.” – mówi Kamila Górna, Business Development Manager w firmie Infobip.
Wprowadzenie rozwiązania OMNI poprzedził 3-letni procesu przygotowań, podczas którego eksperci Infobip szczegółowo analizowali sposoby, jakie wykorzystują firmy do kontaktu ze swoimi klientami.

źródło: Infobip

Kan