Z badania przeprowadzonego przez Facebooka i instytut badawczy Forrester wynika, że 82% marketerów przyznaje, że nieustannie poszukuje nowych narzędzi, które pomogłyby im lepiej optymalizować kampanie typu cross-device. Facebook wychodzi naprzeciw tym potrzebom i rozpoczyna testy nowych narzędzi umożliwiających lepsze badanie zasięgu i atrybucji.

Narzędzia te, wcześniej dostępne dla największych partnerów reklamowych na platformie Atlas, wkrótce trafią do Facebook Business Managera. Dzięki temu pomiary oparte o analizę zachowań prawdziwych ludzi będą mogły trafić do dużo większej liczby firm.

Fragmentacja cyfrowych mediów oraz używanie przez jedną osobę wielu urządzeń i platform każdego dnia sprawiły, że wiele firm nie ma pełnego obrazu swoich klientów. Dlatego coraz większym zainteresowaniem marketerów cieszą się narzędzia umożliwiające lepszy wgląd w to, które z mediów oraz zamieszczonych w nich reklam przysłużyły się marce, wygenerowały zysk oraz zwiększyły liczbę klientów.

źródło: Facebook

Kan