W tym roku muzycy eksperymentowali, przełamywali bariery i docierali do słuchaczy w jeszcze bardziej bezpośredni sposób. Przemysł muzyczny w 2016 roku uległ większym przemianom niż kiedykolwiek wcześniej, a globalna platforma muzyczna i rozrywkowa TIDAL przewodziła nowym trendom. Platforma TIDAL umożliwia artystom prezentowanie kreatywności i sztuki bez żadnych ograniczeń.

TIDAL 2016: A YEAR OF EXCLUSIVES

Wyróżniając się na tle konkurencji, platforma TIDAL nie tylko publikowała na wyłączność albumy takie jak Lemonade, ANTI i The Life of Pablo, ale także przesyłała strumieniowo na żywo jedne z najbardziej atrakcyjnych wydarzeń, włączywszy premierowy pokaz mody Yeezy Season 3 samego Kanye Westa, który odbył się w znanym Madison Square Garden w Nowym Jorku. Wśród przesyłanych strumieniowo imprez znalazł się także pokaz mody Fenty X Puma Rihanny, nadawany wprost z Paryża, stolicy Francji.

Platforma TIDAL umożliwiła swoim abonentom i fanom bezpośredni udział w kultowych wydarzeniach poprzez przekazywanie ich na żywo oraz rozdawanie biletów, między innymi na koncerty takich artystów, jak Demi Lovato i Nick Jonas, Bon Jovi, Rick Ross czy Lauryn Hill. Abonenci platformy mogli oglądać aż 39 przekazów na żywo oraz wziąć udział w szeregu wydarzeń i festiwali na całym świecie. Za pomocą platformy TIDAL do rąk fanów trafiło ponad 180 000 biletów, między innymi na kameralne spotkania abonentów z artystami takimi, jak Blood Orange, Usher, Juicy J, CNCO i nie tylko.

W 2016 roku na platformie znalazły się aż 32 albumy na wyłączność. TIDAL jest jedyną platformą przekazywania strumieniowego na świecie, która gości albumy takich kultowych gwiazd jak Prince, JAY Z i Beyonce. Artystów przyciąga do platformy jej zaangażowanie we wspieranie artystów i prezentowanie fanom twórczości ulubionych gwiazd w sposób, w jaki muzyka powinna być udostępniana. TIP, The Dead Weather, Damian Marley, Fat Joe, Vic Mensa i wschodząca gwiazda platformy TIDAL Tabi Bonney to tylko wybrani artyści, którzy przyczynili się do wydania na wyłączność ponad 45 klipów muzycznych w ciągu roku.

Aby umożliwić artystom dotarcie do fanów w sposoby wykraczające poza zwykłe premiery i trasy koncertowe, platforma TIDAL przyczyniła się do powstania filmów dokumentalnych oraz materiałów zza kulis, które dają fanom wgląd w produkcję albumów, klipów, realizację tras i nie tylko. Od Ricka Rossa, przez Nicka Jonasa do 21 Savage, platforma TIDAL opublikowała ponad 90 klipów muzycznych. Poza tym artyści, celebryci, sportowcy i trendsetterzy tacy, jak JAY Z, Jeremy Scott, June Ambrose, Angie Martinez, Enrique Iglesias, Justise Winslow, Brett Eldredge, Solange, Rae Sremmurd utworzyli ponad 150 list odtwarzania na wyłączność na platformie TIDAL.

Platforma TIDAL nieustannie wspiera działalność filantropijną stowarzyszonych z nią artystów. W ubiegłym roku, współpracując z muzykami TIP, Lil Wayne i nie tylko, platforma przyczyniła się do podniesienia świadomości o szeregu organizacji. Koncerty charytatywne takie, jak TIDAL X 2015 umożliwiają artystom zwrócenie uwagi na kwestie i ruchy społeczne im najbliższe. Tego typu wydarzenia, wspierane przez platformę TIDAL, dają niepowtarzalne możliwości do wprowadzenia zmian na skalę globalną.

źródło: TIDAL

Kan

By |2016-12-28T07:27:39+01:0028 grudnia 2016 07:27|Kategorie: Newsy, Rozrywka, Rynek|Tagi: , , , |1 komentarz

Udostępnij ten artykuł na:

1 komenarz

  1. hfgdsg 28 grudnia 2016 w 22:44- Odpowiedz

    Ciekawe ile za 1 odtworzenie utworu dostaje polski, niszowy wykonawca co ma tam wrzucone utwory? Czy jest w stanie uzbierać z tego równowartość jednej sprzedanej płyty?

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.