W okresie od stycznia do lipca br. T-Mobile zwiększył swoje nakłady o 33,9 proc. – do 231,5 mln zł, zaś Orange Polska zmniejszył je o 9,5 proc., do 313,9 mln zł, zaś spółka P4, operator sieci Play – o 5,3 proc., do 214 mln zł. – wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięksi reklamodawcy w mediach |
|||
(dane cennikowe Kantar Media) |
|||
WIRTUALNEMEDIA.PL |
I-VII 2015 |
I-VII 2016 |
zmiana proc. |
Orange Polska |
346 869 192 zł |
313 858 152 zł |
-9,5 |
T-Mobile Polska |
172 905 615 zł |
231 537 078 zł |
33,9 |
P4 / Play |
226 099 133 zł |
214 011 754 zł |
-5,3 |
źródło: wirtualnemedia.pl
Kan
W przypadku T-Mobile to strata czasu i pieniędzy. Zwłaszcza te denne komentarze o abo bez zwyżek, zniżek, i uproszczonych f-v robione chyba przez agencję marketingową Niepełnosprawni i Debile Sp z.o.o, a pisane chyba przez stałą klientelę szkół specjalnych i SPZ-etów. Do tego wybitnie słaba oferta. Play i Orange przynajmniej mają co reklamować.
Blom, nie wiem z jakiej firmy cię tu przysłali, ale twoje identyczne komentarze brzmią jakbyś chciał specjalnie najechać na tmobile, bo już kolejny twój koment taki sam widzę.
Zdemaskowałaś mnie. 6 lat tutaj już siedzę i gnoję T-Mobile. Taki jestem dobry, że przy okazji wygrałem tutaj kilka konkursów. Kan może zaświadczyć, że jestem od konkurencji 🙂
Mnie tam celebryta nie przekona do zakupu.
I tak za reklamę płaci klient. Ciekawe, jak towar by się sprzedawał, gdyby nie wymyślono reklam
Mega nakłady na reklamę to przeżytek. Ludzie się i tak kierują tym co za kasę dostają. 10 Giga tentu za 99 zeta i super reklama przegra ze 100 Giga za 20 zeta i szczątkowa reklama że ludzie tylko na planszy widzieli cenę 😀
nie czarujmy się. G285
tak narzekacie, a jednak każdy już dobrze pamięta, że ich abonamenty są bez dodatkowych kosztów i mają uproszczone faktury. znaczy, że reklama działa! ;P