Multimedia Polska – jeden z czołowych ogólnopolskich operatorów telekomunikacyjnych – zostały uhonorowane tytułem „Dobra Marka 2015/2016” w kategorii „usługi telekomunikacyjne”. Wyróżnienie przyznano na podstawie opinii i wskazań respondentów, a także Kapituły Programu „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Multimedia Polska są pierwszym operatorem telekomunikacyjnym, który został wyróżniony tym tytułem.
W plebiscycie organizowanym przez redakcję Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej, Multimedia Polska zostały nagrodzone jako jedna z najbardziej rozwojowych marek na polskim rynku.
„Tytuł „Dobra Marka” dla Multimedia Polska ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wpływ na jego przyznanie mieli konsumenci, czyli osoby dla których już od ponad 20 lat dostarczamy usługi na możliwie najwyższym poziomie. Przeprowadzone badanie potwierdziło, że jesteśmy firmą, która cieszy się zaufaniem klientów i to właśnie jest dla nas największym powodem do dumy” – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor PR Multimedia Polska.
W badaniu realizowanym za pomocą wywiadu telefonicznego na grupie ponad 1000 osób Multimedia Polska znalazły się wśród marek najczęściej wskazywanych przez konsumentów. Badanie ankietowe polega na udzieleniu odpowiedzi na pytania zadane przez ankietera – pytania mogą mieć charakter zarówno otwarty, jak i zamknięty. Konsumenci wskazują na Marki według nich najlepsze, cieszące się największym zaufaniem i renomą w poszczególnych branżach.
źródło: Multimedia Polska
Kan
To jakies nieporozumienie. Systematycznie znikaja wartosciowe kanały jak National Geographic i sa zastepowane syfem typu polsat romans. A zaufanie klientow polega na odpowiednio skonstruwanych umowach których nie da sie rozwiazać w prosty sposób lub bez strat.
To widać podobny syf jak v-line , umowy tak sprecyzowane że włos się jeży na plecach a jakość usług poniżej poziomu krytyki . Braki sygnału codzienne po kilka lub kilkanaście godzin .