Havas Media został strategicznym partnerem platformy nc+. Wybór domu mediowego, który będzie obsługiwał nc+ odbył się w drodze przetargu.

W decydującej fazie postępowania przetargowego na obsługę mediową platformy nc+ znalazły się Havas Media i dotychczasowy partner nc+ ZenithOptimedia Group. Wybór padł na Havas Media ze względu na jego bliską współpracę z CANAL+ we Francji.

Oba domy mediowe, które znalazły się w finale przetargu zaprezentowały bardzo dobre, konkurencyjne oferty. Wybór był bardzo trudny, ale zdecydowaliśmy się postawić na Havas Media biorąc pod uwagę ich doświadczenie w budowaniu marki CANAL+ na rynku francuskim – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy nc+ .

Bardzo jesteśmy zadowoleni z wyboru nc+. Nasze silne zaplecze strategiczne, unikalne badania m.in Meanigful Brands, seniorski zespół oraz sieciowe know – how przy współpracy z CANAL+ z pewnością zaowocuje bardzo dobrymi kampaniami – mówi Renata Wasiak – Sosnowska, prezes Havas Media.

źródło: nc+

Kan