Allegro rozpoczęło kampanię, w której użyte zostały trzy wersje nietypowego spotu Fab Facts. Jest to tzw. kapsuła z ciekawostką i billboardem partnera emitowana jako jedyna w bloku tuż przed programem. 10″ spot został przygotowany we współpracy z Discovery.
Poza tym w kampanii wykorzystane są inne formaty niestandardowe, czyli smarty (ciekawostka w charakterze programów Discovery ze wskazaniem sponsorskim) i winieta (60″ emitowany jako jedyna w bloku reklamowym), która powstała w wyniku współpracy z Viacom International Media Networks oraz z LETEMKNOW SEQUENCE.
Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych i w stacjach tematycznych, a także w digitalu, w tym na urządzeniach mobilnych.
Za pośrednictwem tej kampanii Allegro komunikuje, że z serwisu można korzystać za pomocą wszystkich urządzeń, o każdej porze dnia i w każdym miejscu. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Spoty
źródło: UM
Kan
Myślę, że akurat Allegro niepotrzebnie marnuje kasę na reklamę 🙂 Dziś „nawet niemowlaki” po urodzeniu wiedzą, że żeby kupić TANIO I DOBRZE trzeba poszperać w sieci – i zaczynają od Allegro bo widzą, gdzie szukają rodzice 🙂
Ten portal ma tendencje do zmian niepotrzebnych, przeważnie awaryjnych
Na jednym urządzeniu mają problemy, mobilka także dobrze nie trybi, a tutaj taki
rozmach i… po krótkim czasie krach.