Multimedia Polska odnotowały 11,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2015 r. wobec 14,34 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Skonsolidowany zysk operacyjny wyniósł 32,2 mln zł wobec 36,17 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wyniósł 85,9 mln zł wobec 93,5 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 174,89 mln zł w I kw. 2015 r. wobec 175,72 mln zł rok wcześniej.

Poniżej przedstawiono statystyki jednostek generowania przychodu (RGU) na koniec podanych okresów:

 

31 mar 14

30 cze 14

30 wrz 14

31 gru 14

31 gru 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RGU na koniec okresu

1 559 855

1 564 577

1 580 436

1 600 914

1 621 574

 

 

 

 

 

 

Usługi telekomunikacyjne

1 559 279

1 563 838

1 579 492

1 598 096

1 605 698

Usługi wideo

757 834

758 992

768 510

779 949

786 148

Usługi Internet

512 967

515 688

521 407

526 840

528 622

Usługi głosowe

288 478

289 158

289 575

291 307

290 928

 

 

 

 

 

 

Usługi pozostałe

576

739

944

2 818

15 876

 

 

 

 

 

 

Liczba dostarczonych usług (RGU) na koniec marca 2015 r. wyniosła 1,62 mln, czyli o 4% więcej niż przed rokiem. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach działalności:

    – liczba RGU usług telekomunikacyjnych (telewizja, Internet, telefon) wzrosła o 46,5 tys. r/r,

    – liczba RGU usług pozostałych (energia elektryczna, monitoring domu, ubezpieczenia) wzrosła o 15,3 tys. r/r.

Na koniec marca 2015 r. z usług Multimedia Polska korzystało 815,8 tys. klientów.

Podstawowym przedmiotem działalności Grupy Multimedia jest świadczenie usług w szeroko rozumianym zakresie telekomunikacji, a w szczególności usług radia i telewizji, Internetu i telefonii stacjonarnej w systemach telewizji kablowej.

Multimedia Polska – skonsolidowane i jednostkowe sprawozdanie za I kw. 2015 r: Tutaj