Multimedia Polska odnotowały 11,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2015 r. wobec 14,34 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Skonsolidowany zysk operacyjny wyniósł 32,2 mln zł wobec 36,17 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wyniósł 85,9 mln zł wobec 93,5 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 174,89 mln zł w I kw. 2015 r. wobec 175,72 mln zł rok wcześniej.
Poniżej przedstawiono statystyki jednostek generowania przychodu (RGU) na koniec podanych okresów:
31 mar 14 |
30 cze 14 |
30 wrz 14 |
31 gru 14 |
31 gru 15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RGU na koniec okresu |
1 559 855 |
1 564 577 |
1 580 436 |
1 600 914 |
1 621 574 |
|
|
|
|
|
|
Usługi telekomunikacyjne |
1 559 279 |
1 563 838 |
1 579 492 |
1 598 096 |
1 605 698 |
Usługi wideo |
757 834 |
758 992 |
768 510 |
779 949 |
786 148 |
Usługi Internet |
512 967 |
515 688 |
521 407 |
526 840 |
528 622 |
Usługi głosowe |
288 478 |
289 158 |
289 575 |
291 307 |
290 928 |
|
|
|
|
|
|
Usługi pozostałe |
576 |
739 |
944 |
2 818 |
15 876 |
|
|
|
|
|
|
Liczba dostarczonych usług (RGU) na koniec marca 2015 r. wyniosła 1,62 mln, czyli o 4% więcej niż przed rokiem. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach działalności:
– liczba RGU usług telekomunikacyjnych (telewizja, Internet, telefon) wzrosła o 46,5 tys. r/r,
– liczba RGU usług pozostałych (energia elektryczna, monitoring domu, ubezpieczenia) wzrosła o 15,3 tys. r/r.
Na koniec marca 2015 r. z usług Multimedia Polska korzystało 815,8 tys. klientów.
Podstawowym przedmiotem działalności Grupy Multimedia jest świadczenie usług w szeroko rozumianym zakresie telekomunikacji, a w szczególności usług radia i telewizji, Internetu i telefonii stacjonarnej w systemach telewizji kablowej.
Multimedia Polska – skonsolidowane i jednostkowe sprawozdanie za I kw. 2015 r: Tutaj
Zostaw komentarz