Materna Communications, jeden z europejskich liderów branży ITC, uruchamia pierwszą w Polsce samoobsługową platformę marketingową opartą na usługach SMS, MMS i VMS. Tym samym, po latach współpracy z sektorem instytucji i korporacji, udostępnia swoje usługi biznesowi lokalnemu i średnim firmom.

mProfi.pl – bo tak nazywa się nowa platforma marketingowa – jest od dziś dostępna dla wszystkich, którzy założą darmowe konto w serwisie. Nowa usługa umożliwia dwukierunkową komunikację mobilną za pomocą poczty elektronicznej, wiadomości SMS, MMS czy VMS, także za pomocą aplikacji na smartfony. mProfi.pl oferuje także kompleksową administrację bazami danych firmy oraz dostęp do całej gamy aplikacji mobilnego marketingu.

Po latach międzynarodowej współpracy z największymi światowymi koncernami z branży telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej oraz instytucjami publicznymi, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku udostępniając nasz know-how także małym i średnim przedsiębiorstwom – mówi Piotr Herman, Dyrektor Zarządzający Materna Communications w Polsce właściciela mProfi.pl. Od teraz zaawansowane technologie mobilnego marketingu będą dostępne praktycznie dla każdego.

Zespół analityków i informatyków z firmy Materna Communications kierowany przez Hermana tworząc mProfi.pl wyszedł o kilka lat do przodu. Usługi starej generacji – aplikacje oraz platformy przeznaczone do masowej wysyłki wiadomości ograniczają poszukiwania nowoczesnych rozwiązań. Tymczasem mProfi.pl pozwala na poszerzenie zakresu o szereg usługi dodanych, takich jak generowanie i wysyłanie kodów QR, uruchomienie własnego komunikatora na urządzenia mobilne czy stworzenie dedykowanej aplikacji mobilnej oraz uplasowania jej w sklepie Google Play czy App Store. Platforma umożliwia także organizowanie mobilnych ankiet, konkursów oraz gier ulicznych.

Prosty interfejs oraz przejrzysty system rozliczeniowy stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które nie są w stanie regularnie zagospodarować środków przeznaczonych na promocję, reklamę czy obsługę klientów. Użytkownicy korzystają z platformy na zasadzie usługi pre-paid lub postpaid. Cena poszczególnych usług zależna jest od wpłaconej kwoty, im więcej użytkownik wpłaca tym korzystniejsze stawki na poszczególne usługi uzyskuje. Z dostępnej już od kilku miesięcy wersji testowej sytemu korzystają zakłady fryzjerskie, warsztaty samochodowe, gabinety lekarskie jak i podmioty administracji samorządowej.

Nasza platforma jest nie tylko skierowana do firm. Skorzystać z niej może de facto każdy. Założenie konta nic nie kosztuje, nie ma także żadnego obowiązku regularnych doładowań. Konto można zasilić o dowolną kwotę, która nie przepadnie – dodaje Piotr Herman. Z podobnych usług oferowanych przez nas korzystają także organizacje pozarządowe, społeczności oraz wspólnoty, jak choćby parafie czy szkolne rady rodziców.

Projekt mProfi.pl został skonstruowany z zachowaniem mechanizmów ochrony danych stosowanych między innymi przez banki.

źródło: Materna Communications

Kan