CEE Virgin Mobile w Turcji i dalszy rozwój działań Virgin Mobile w Polsce.

Spółka Virgin Mobile Central and Eastern Europe B.V. („VMCEE”) ogłosiła pozyskanie 40 milionów euro w ramach sfinalizowanej rundy finansowania kapitałowego. Pozyskane środki posłużą do uruchomienia marki Virgin Mobile w Turcji, sfinansowania dalszego rozwoju istniejącej spółki Virgin Mobile Polska oraz przyszłej ekspansji na kolejne rynki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

CEE Mobile Capital LLC, fundusz Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju oraz Międzynarodowa Korporacja Finansowa należąca do grupy Banku Światowego połączyły siły by wesprzeć ekspansję VMCEE na rynku. Czterech partnerów wyłoży w sumie 40 milionów euro kapitału na rozwój.

Dzięki finansowaniu powstała połączona grupa udziałowców, do której należą również spółki Virgin Group Richarda Bransona, ePlanet Ventures, Allied Mobile, TMC Financial, Archimedia i Dirlango.

VMCEE uruchomiło działalność Virgin Mobile Polska w 2012 r. Od tamtego czasu spółka zbudowała solidne fundamenty, oparła swoją działalność na wiodącej na rynku obsłudze klienta i ochronie interesów konsumentów (odsetek promotorów netto (Net Promoter Score): +80, 2 kw. 2014 r.). Dzięki zastrzykowi nowego kapitału Virgin Mobile Polska jest na dobrej drodze do uzyskania znaczącego, dynamicznego wzrostu liczby klientów.

VMCEE planuje również uruchomienie marki Virgin Mobile w Turcji w 2015 r. Turcja to niezwykle atrakcyjny rynek z ogromną liczbą młodych ludzi uwielbiających telefony komórkowe i atrakcyjnymi możliwościami rozwoju.

Mówi Alan Gow, prezes zarządu VMCEE i były współzałożyciel, dyrektor finansowy i dyrektor zarządzający Virgin Mobile UK: „Virgin Mobile to jedna z najbardziej udanych marek operatorów wirtualnych na świecie, z powodzeniem usprawniająca usługi dla klientów i generująca zyski dla inwestorów. Cieszymy się na myśl o możliwościach rozwoju w Polsce, Turcji i w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Teraz przy wsparciu naszych nowych udziałowców zamierzamy przyspieszyć rozwój marki w Polsce i zostać wiodącym operatorem wirtualnym w regionie”.

Virgin Mobile Polska ma odpowiednich ludzi, właściwych partnerów i wsparcie od inwestorów, by stać się wiodącą marką lifestyle’ową dla młodzieży. Udało nam się zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia i najwyższy na rynku poziom obsługi, uczciwość zasad działania i prostotę. Nasze nowe taryfy gwarantują świetny stosunek jakości do ceny, stopniowo wdrażamy również szeroki program nagród lifestyle’owych, nieźle się przy tym bawiąc – jak to w Virgin. Dołącz do nas!” – dodaje Mario Cvitkovic, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan