CEE Virgin Mobile w Turcji i dalszy rozwój działań Virgin Mobile w Polsce.
Spółka Virgin Mobile Central and Eastern Europe B.V. („VMCEE”) ogłosiła pozyskanie 40 milionów euro w ramach sfinalizowanej rundy finansowania kapitałowego. Pozyskane środki posłużą do uruchomienia marki Virgin Mobile w Turcji, sfinansowania dalszego rozwoju istniejącej spółki Virgin Mobile Polska oraz przyszłej ekspansji na kolejne rynki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
CEE Mobile Capital LLC, fundusz Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju oraz Międzynarodowa Korporacja Finansowa należąca do grupy Banku Światowego połączyły siły by wesprzeć ekspansję VMCEE na rynku. Czterech partnerów wyłoży w sumie 40 milionów euro kapitału na rozwój.
Dzięki finansowaniu powstała połączona grupa udziałowców, do której należą również spółki Virgin Group Richarda Bransona, ePlanet Ventures, Allied Mobile, TMC Financial, Archimedia i Dirlango.
VMCEE uruchomiło działalność Virgin Mobile Polska w 2012 r. Od tamtego czasu spółka zbudowała solidne fundamenty, oparła swoją działalność na wiodącej na rynku obsłudze klienta i ochronie interesów konsumentów (odsetek promotorów netto (Net Promoter Score): +80, 2 kw. 2014 r.). Dzięki zastrzykowi nowego kapitału Virgin Mobile Polska jest na dobrej drodze do uzyskania znaczącego, dynamicznego wzrostu liczby klientów.
VMCEE planuje również uruchomienie marki Virgin Mobile w Turcji w 2015 r. Turcja to niezwykle atrakcyjny rynek z ogromną liczbą młodych ludzi uwielbiających telefony komórkowe i atrakcyjnymi możliwościami rozwoju.
Mówi Alan Gow, prezes zarządu VMCEE i były współzałożyciel, dyrektor finansowy i dyrektor zarządzający Virgin Mobile UK: „Virgin Mobile to jedna z najbardziej udanych marek operatorów wirtualnych na świecie, z powodzeniem usprawniająca usługi dla klientów i generująca zyski dla inwestorów. Cieszymy się na myśl o możliwościach rozwoju w Polsce, Turcji i w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Teraz przy wsparciu naszych nowych udziałowców zamierzamy przyspieszyć rozwój marki w Polsce i zostać wiodącym operatorem wirtualnym w regionie”.
„Virgin Mobile Polska ma odpowiednich ludzi, właściwych partnerów i wsparcie od inwestorów, by stać się wiodącą marką lifestyle’ową dla młodzieży. Udało nam się zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia i najwyższy na rynku poziom obsługi, uczciwość zasad działania i prostotę. Nasze nowe taryfy gwarantują świetny stosunek jakości do ceny, stopniowo wdrażamy również szeroki program nagród lifestyle’owych, nieźle się przy tym bawiąc – jak to w Virgin. Dołącz do nas!” – dodaje Mario Cvitkovic, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska.
źródło: Virgin Mobile Polska
Kan
Przy nowej ofercie ten rozwój może być dość oporny 😉
Dać możliwość wyboru: stara-nowa oferta, nowa-stara i będzie lux. Virgin The best – takie to proste 🙂
W Polsce ten rynek jest dosyć trudny więc albo różnica między hurtem a detalem jest jeszcze cały czas duża albo faktycznie mają długoterminowy plan rozwoju.
cytat: „… sfinansować start Virgin Mobile w Turcji i dalszy rozwój działań Virgin Mobile w Polsce… oraz przyszłej ekspansji na kolejne rynki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej ” – no to mamy jasność dlaczego VM w nowej ofercie daje stawkę 29gr/min jeżeli komuś nie odpowiadają „pakiety”. Ale coś wtym musi być bo przecież nikt za darmo pieniędzy nie daje, więc jeżeli EBR i inni dają 40 mln euro no to muszą dostać zwrot odpowiednio większy ! Ja jestem w VM jeszcze na starych zasadach i dopóki ich nie zmienią to raczej się nie będę przenosił ( ale ostanie oferty Vikingów są godne rozważenia) …