Jabra, duńska marka bezprzewodowych i przewodowych zestawów słuchawkowych i głośnomówiących, ogłosiła, że nowym szefem firmy w Polsce został Tomasz Boncol. Przejął on tym samym obowiązki Country Managera Jabra Polska.

Tomasz Boncol, Country Manager Jabra Polska
Tomasz Boncol, Country Manager Jabra Polska

Przede mną fantastyczne wyzwanie. Będę aktywnie zabiegał o jeszcze bardziej dynamiczną sprzedaż doskonałej jakości produktów Jabra na polskim rynku. Przez ostatnie 2 lata mocno inwestowaliśmy w produkty przeznaczone dla ludzi aktywnych i sportowców i ten trend chcemy utrzymać. Dlatego też zdecydowaliśmy się na sponsorowanie jednej z najlepszych drużyn sportowych w Polsce – Vive Tauron Kielce (aktualni mistrzowie Polski w piłce ręcznej). Chciałbym również umocnić pozycję Jabry, jako lidera w segmencie słuchawek Bluetooth mono. Już wkrótce ogłosimy kilka innowacyjnych produktów, które, wierzę, podbiją polski rynek” – mówi Tomasz Boncol.

Do zadań Tomasza Boncola należeć będzie m.in. zarządzanie sprzedażą produktów Jabry, współpraca z dystrybutorami i dilerami. Obowiązkiem nowego szefa Jabry w Polsce będzie też koordynacja działań marketingowych mających na celu wsparcie sprzedaży i promocję marki.

Tomasz Boncol ma ponad 12 lat doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem. Swoją znajomość handlu detalicznego, B2B, marketingu, umiejętności zarządzania firmą, planowania strategicznego, wdrażania i realizowania strategii, zdobywał m.in. na stanowisku Country Managera w firmie Packard Bell i Archos oraz w firmie Acer Polska, jako Dyrektor Sprzedaży i Business Unit Manager. Jest absolwentem studiów Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Interesuje się podróżami, informatyką i sportem – był profesjonalnym zawodnikiem piłki ręcznej w polskiej ekstraklasie oraz lidze greckiej.

źródło: Jabra

Kan