Szwajcarska firma Fashion Days, wybór numer 1 wszystkich miłośników mody w centralnej i wschodniej Europie z końcem sierpnia udostępniła nową aplikacje na iPad. Tym samym klienci fashiondays.pl otrzymali łatwy dostęp do ponad 200 000 produktów 500 marek poprzez kolejne urządzenie mobline.


33% klientów Fashion Days Polska robi zakupy za pomocą smartfonów, 20% korzysta z wygodnej w obsłudze aplikacji na iPhone’a. We wszystkich krajach, w których marka jest obecna ogólna sprzedaż przez urządzenia mobilne to na chwilę obecną ok. 31%. Liczba ta stale rośnie. Dlatego właśnie Fashion Days wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów przygotowało aplikację na iPada.

Aplikacja na iPad jest prosta w obsłudze i oferuje m.in. możliwość filtrowania po markach i rozmiarach, daje dostęp do przejrzystego menu (możliwość zarządzania ustawieniami i danymi, sprawdzaniem statusu zamówień) oraz płatności kartą przez PayU. Na początku września wprowadzona zostanie opcja płatności za pobraniem, co sprawi, że klient zapłaci za produkt jednym kliknięciem. Wygodnym rozwiązaniem jest także możliwość ustawienia powiadomienia – aplikacja poinformuje nas o nowych ofertach i rozpoczynających się kampaniach.

Badania prowadzone przez IBM potwierdzają, że zakupy poprzez urządzenia mobilne to trend, który będzie wzrastał z roku na rok. W skali globalnej – jak wskazują badania – 12% użytkowników uzależnia swoje decyzje zakupowe od tego, czy sklep dostarcza możliwość zakupów poprzez różne kanały. W Polsce – wg raportu mobile Standard 2013 – 48% osób korzystających z Internetu używa smartfona jako tzw. drugiego ekranu i jest on najczęściej używanym second screenem. Wskazuje to na ogromny potencjał m-shoppingu.

Aplikacja Fashion Days na iPad do pobrania: Tutaj

źródło: Fashion Days

Kan