Według szacunkowych danych opublikowanych przez Departament Handlu USA obroty amerykańskiego sektora e-commerce w drugim kwartale 2014 roku osiągnęły 75 miliardów dolarów. Oznacza to wzrost o 4,9% wobec 71,5 miliarda dolarów w pierwszym kwartale. W wyliczeniach uwzględniono zakupy dokonywane za pośrednictwem komputerów osobistych oraz urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów.

Szacuje się, że sprzedaż w branży e-commerce rosła rok do roku w tempie 15,7%. W tym samym czasie sprzedaż detaliczna osiągnęła dynamikę na poziomie zaledwie 4,4%. W badaniu przeprowadzonym przez amerykański Departament Handlu wzięto pod uwagę dane pochodzące od 12.500 detalistów z USA. Wyłączono z niego sprzedaż w branży motoryzacyjnej i paliwowej – produkty te nie są domeną zakupów dokonywanych za pośrednictwem internetu. Wylicza się, że branża e-commerce stanowiła 8,1% sprzedaży detalicznej ogółem w pierwszym półroczu 2014 roku, co oznacza wzrost wobec 7,2% w analogicznym okresie ubiegłego roku kalendarzowego.

Amerykański Google w zakresie usługi paczkomatowej. Mamy ambicje, by spróbować swoich sił na terenie Stanów Zjednoczonych, jednak strategię wejścia na ten rynek będziemy przygotowywać wspólnie z partnerem strategicznym easyPack. Jesteśmy na zaawansowanym etapie jeśli chodzi o proces fundrisingu
wyjaśnia , prezes Grupy Integer.pl.

źródło: Integer.pl

Kan