Infografika autorstwa Sparc Media, międzynarodowego dostawcy rozwiązań dla online marketingu. Materiał obrazuje przede wszystkim istotę, znaczenie i najważniejsze różnice pomiędzy 1st, 2nd, 3rd party data. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem zarówno specjalistów z branży, jak i firmy wybierające lub planujące kampanię marketingową.
źródło: Sparc Media
Kan
Pseudointelektualne ble ble ble do potęgi entej. Równie dobrze można by podzielić piwo na 1st, 2nd i 3rd party. 1st party to wypite w czasie party, 2nd party to chłodzące się w lodówce tuż przed party, a 3rd to czekające na klienta w sklepie na dzień przed party. Natomiast inna grupa „naukowców” może zaproponować alternatywny podział w zależności od numeru party w ciągu party. I kasa z Unii leci, mądre opracowania powstają. Tyle samo nauki i realnej mądrości by było, co w tym artykule. Czyli okrągłe zero.