Od sierpnia br. FIXIT S.A. zajmuje się obsługą spółki Lark Europe S.A. – producenta elektroniki użytkowej między innymi urządzeń mobilnych (tablety, phablety, smartfony, nawigacje, wideorejestratory, odtwarzacze smart audio, czytniki książek elektronicznych, power banki, czujki gsm itd.).

Tym samym poszerzony został zakres współpracy między spółkami. FIXIT S.A. świadczy już dla LARK usługi obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej na terenie Czech, Słowacji i Węgier.

Regionalny zasięg FIXT w rejonie Europy Wschodniej oraz Niemiec i możliwość scentralizowania obsługi dla kilku krajów, pozwoli LARK EUROPE S.A. zoptymalizować koszty oraz podnieść jakość usług serwisowych dla swoich kontrahentów i użytkowników urządzeń.

Pragniemy zapewnić naszym Klientom usługi na najwyższym poziomie – dotyczy to nie tylko designu i jakości naszych produktów, ale również serwisu. Z tego powodu obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną w Polsce powierzyliśmy firmie, której usługi sprawdzili i docenili Klienci LARK z innych krajów europejskich.” – powiedział Mateusz Gac, Prezes Zarządu Lark Europe SA.

źródło: Lark Europe

Kan