Jesteś tutaj:-, Internet mobilny, Newsy, Rynek-hybris Labs: inteligentny regał na wino (wideo)

hybris Labs: inteligentny regał na wino (wideo)

Firma hybris software, należąca do SAP i najszybciej rozwijający się dostawca platform handlowych na świecie, zaprezentowała najnowsze osiągnięcia swojego zespołu rozwojowego hybris Labs. Zespół ten ma pełną swobodę w zakresie opracowywania nowych, innowacyjnych pomysłów związanych z handlem nowej generacji, które są przeznaczone zarówno dla firm, jak i dla konsumentów. Zespół hybris Labs połączył siły z północnoamerykańskim oddziałem arvato Systems, czołowym integratorem systemów do obsługi handlu elektronicznego i platynowym partnerem hybris (od 2007 r.), aby utworzyć wspólny zespół badawczo-rozwojowy, który skupi się na rozwiązywaniu problemów branży handlowej .

Najnowszą innowacją zaproponowaną przez hybris Labs jest aplikacja Smart Wine Shelf, która pozwala stworzyć „inteligentny regał na wino”. Narzędzie współtworzy Internet rzeczy i ułatwia klientom wybór butelek najlepiej pasujących do ich upodobań spośród dostępnego bogatego asortymentu win.. Za pomocą aplikacji mobilnej o nazwie „Wine Wizard” klient definiujegust użytkownika w zakresie wina. Butelki, które zgodnie z podanymi preferencjami pasują do klienta, są podświetlane zamontowanymi na półkach diodami LED. Jeśli klient wybierze jedną z takich butelek, na ekranie przymocowanym do półki pojawią się dodatkowe informacje na temat konkretnego wina, w tym ogólny stopień jego zgodności z konkretnymi upodobaniami i kryteria, na których opiera się rekomendacja. Każda interakcja z inteligentnym stojakiem Smart Wine Shelf generuje dane, które można wykorzystać do badań rynkowych, dlatego taka forma wykorzystania Internetu rzeczy do połączenia wrażeń klienta i analiz stanowi kluczowe narzędzie dla sprzedawców detalicznych.


Wśród innych rozwiązań opracowanych przez hybris Labs warto wymienić Stream, czyli koncepcję umożliwiającą połączenie telewizji z zakupami internetowymi i ich synchronizację z urządzeniem mobilnym lub tabletem. Jeszcze innym przykładem jest integracja zakupów z mediami społecznościowymi za pośrednictwem urządzenia mobilnego i usług uzależnionych od lokalizacji.

źródło: arvato Systems

Kan



Autor |2014-08-01T07:01:56+02:001 sierpnia 2014 07:01|Kategorie: Internet, Internet mobilny, Newsy, Rynek|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.