PTL International, spółka zależna Hili Ventures z siedzibą na Malcie, przejęła firmę SAD – największą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej produktów Apple. Transakcja ta obejmuje również SAD Corporate – pion B2B spółki, będący głównym dostawcą rozwiązań Apple dla przedsiębiorstw w Polsce.
Powstała w 1991 roku spółka SAD prowadzi działalność na trzech polach, jako dystrybutor (Apple Premium Reseller), jednostka szkoleniowa (Apple Authorised Training Centre) oraz dostawca usług serwisowych
(Apple Authorised Service Provider).
Firma SAD prowadzi sieć 21 salonów działających pod marką iSpot zlokalizowanych w najważniejszych centrach handlowych w Polsce, m.in.: w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Katowicach. 22. flagowy salon spółki otwarty zostanie pod koniec lipca br. Dwukondygnacyjny obiekt obejmować będzie także centrum serwisowe. Będzie to dziewiąty salon iSpot w Warszawie.
Firma SAD oferuje rozwiązania w zakresie dostaw i integracji pomocy technicznej oraz szkoleń dla klientów korporacyjnych, samorządów lokalnych i klientów indywidualnych, jak również dla wiodących polskich operatorów telewizyjnych i kablowych, instytucji edukacyjnych oraz działów informatycznych przedsiębiorstw. Firma jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla głównych publicznych i komercyjnych stacji telewizyjnych w Polsce, w tym: TVN, TVP, Polsat, operatorów telekomunikacyjnych, jak Orange Polska, sieci telewizji kablowej, lokalnych szkół oraz innych instytucji edukacyjnych. Spółka posiada również szeroką ofertę on-line.
Siedziba i obiekty magazynowe SAD znajdują się w Warszawie. Spółka zatrudnia łącznie blisko 250 osób. Aby zapewnić ciągłość działalności, firmą nadal będzie kierował Andrzej Paluszyński, dotychczasowy prezes SAD.
źródło: SAD
Kan
ale dla użytkowników się raczej nic nie zmieni – jako przykład serwis http://serwis.sad.com.pl
w Polsce to nawet się otwierają na klienta, otworzyli punkt serwisowy czego brakowało do tej pory, wprowadzając przy tym dodatkowe usługi, jak door to door czy sprzęt zastępczy na czas naprawy, a to więcej niż dają inne serwisy.
jako jedyny autoryzowany serwis takie usługi to pewnie standard, ale na tle pozostałych serwisów to duży ukłon w stronę klientów
w innych serwisach ciężko będzie oczekiwać takiej jakości obsługi jaką mamy w iSpot, ale rzeczywiście inne serwisy powinny brać przykład z iSpota.
jest to jedyny taki iSpot – w pozostałych również ciężko będzie znaleźć podobne warunki chyba że skorzystamy z serwisu za pośrednictwem podanego linku
Mam problem z iPhonem. Nie daje rady i nie ładuje sie, albo jak juz zatrybi to 10% ładuje w 12 godzin. Koszmar. Ile myslicie bede czekał na ewentualną naprawe?
W sewisie ispot bardzo szybko radzą sobie z naprawami, ja czekałam zaledwie 2 dni. Bardzo miła i szybka obsługa. A w ramach gwarancji dostałam sprzęt zastępczy na czas naprawy.