„Poznaj technologię jutra” – to motto, które wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną i przesłaniem marki ogłosiła dzisiaj firma Ingram Micro Inc. Dystrybutor urządzeń mobilnych m.in. innowacyjnego smartfona YotaPhone, wprowadza nową identyfikację wizualną na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje – również w Polsce, gdzie operuje jako Ingram Micro Poland.


Zmiana obejmie m.in. takie elementy jak: logotyp, kody kolorystyczne, font przewodni, nowy layout strony internetowej oraz wszystkie elementy księgi identyfikacji znaku jak m.in.: key visual, kreacje reklamowe, papier firmowy. Marka zyska też motto, które będzie stosowane we wszelkiej komunikacji.

To coś więcej niż tylko zmiana logo; dla nas odświeżenie identyfikacji marki to inwestycja w przyszłość.” – mówi Alain Monié, CEO Ingram Micro Inc. – „Ingram Micro podjął odważne decyzje, dokonując niedawnych przejęć, tworząc globalne jednostki biznesowe i promując bardziej skupione na kliencie nastawienie, charakteryzujące się lotnością, wnikliwością i niezawodnością.”

Odświeżenie i repozycjonowanie marki Ingram Micro to kolejny naturalny krok w rozwoju firmy. Nowe logo podkreśla naszą zmianę z firmy dystrybucyjnej w światowego lidera usług z zakresu technologii i łańcucha dostaw.”


Nowy logotyp ma przedstawiać przede wszystkim przełomowe wewnętrzne zmiany, które zaszły w firmie w ciągu ostatnich lat. Nowe przesłanie uosabia istotę naszych wartości – Ingram Micro pomaga przedsiębiorcom w pełni wykorzystać technologię jutra.” – dodaje Grzegorz Kania, Managing Director w Ingram Micro Poland Sp. z o.o.


O Ingram Micro Poland i Ingram Micro Mobility:

Ingram Micro Poland będący nową jednostką biznesową powstałą w oparciu o struktury firmy BrightPoint jest globalnym hurtowym dystrybutorem urządzeń mobilnych (tj. telefonów komórkowych oraz akcesoriów) od największych światowych producentów. Firma oferuje pełną gamę kompleksowych rozwiązań od łańcucha dostaw i personalizacji dla producentów, do sprzedawców i operatorów z branży urządzeń bezprzewodowych.

Ingram Micro Mobility prowadzi działalność w ponad 35 krajach, a jej Klienci pochodzą aż z 75. Świadczy usługi w ponad 100 tys. punktach sprzedaży oraz dla ponad 25 tys. firm na całym świecie. Do jej klientów i producentów będących partnerami należą m.in. HTC, Motorola, Nokia, RIM, Samsung, T-Mobile, Sprint, Telefonica, Vodafone, Verizon i Telenor.

Kan